|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wilma ben je weer gek geworden of zo hahahahahahahahah, maar wens je wel een fijn en een te gek weekend toe, dikke kuss en knuff voor jou, en laura, wolf, tornado, visser en ajax....................... |
Volgens mij heeft een betekenis van goedeavond/nacht ben je een beetje dronken geworden Bonneke hihihihihihihi op 14.11 uur s;middags wens jullie alle een hele knuffel dagen tot ziens !!!
de dames een zoennnnnnnnnnnnnnnm & de heren een handddddddddddd
de WOLF |
Anonymous Undefined 65739 berichten whaaaaaaaaaaaaaaaaa gekke wolf,.................hahahaha ik en dronken, haahahahha dat zal je nooit mee gaan maken.
Maar goed het is nu avond, dus ik kan veilig nu typen, nog een fijne avond allemaal en zometeen welterusten en slaap lekker en morgen weer gezond op. Voor degenen die morgen weer moeten werken, een hele fijne werkdag toegewenst, dikke kuss en knuffffff |
neeuhhh bonneke was ik nog steeds hoor gekwief
hebben jullie een goed weekend gehad ???
ikkee wel hoor vooral zaterdag was een leuke en gezellige dag
alleen nou baal ik ontzetten dat ik zo naar school moet tot half 5 en dan komt piet aan met zn 27 graden
naja overleef ik ook wel weer
Liefssssssssss en fijne dag jullie |
goede nacht voor iedereen
kussssss handdddd weltrusten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wens iedereen nog een fijne avond toe, en voor straks welterusten en slaap lekker en morgen weer gezond op. Iedereen genoten van het weekend?
Verder wens ik iedereen een fijne werkweek toe, dikke kuss en knufffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten welterusten allemaal..............dikke kuss en knufff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wens jullie allemaal een hele fijne avond toe, en voor degenen die meedoen met de kwis, heel veel succes, dikke kus en knuf |
goedenavonddddddddddddddddddddddd
zoooo ff nog hier kliederen voor gtst begint  pffff vanaaf tegen half 10/ 10 uur mn nest weer in
half 5 mn bed weer uit morgen pfffffffff das geen tijd toch meer maarjha
Wens jullie een fijne aaf allemaal en slaap lekker als jullie zover zijn
Liefssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten wow Wilma, dat is stoer om om 4.30 je bed uit te moeten, ik wens je veel succes..................ik draai me nog maar een paar keer om als je het goed vindt.
Ik wens je veel kijk plezier bij gtst........................
Welterusten voor straks als je het ernaar hebt, dikke kuss en knufffffffffff |
|