Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren22.08.20090 likes
JIj zal nu wel op je pc zitten of anders hihihihihihi,ja Bonneke ik ben een avonddier net als wolven lalalaalaalalalala en ook een ochtend dier [mens bedoel ik] , ja het wolven gezellig bij forums lekker alleen , maar een fijne avond en welterusrenstraks later op de avond om naar bed te gaan een goedenacht wenst alle een fijne Zondag!!Het wordt een zonnige dag doe wat leuks iedereen op zijn eigen manier hihihihihihihi
Citeren23.08.20090 likes
nog een fijne avond iedereen en een prettige week of werkweek wat t ook maar is
kusssssssss knuffffffff handddddddddd tot later maar weer.
Citeren23.08.20090 likes
goedeavond allemaal

kusssssssssss en knufffffffffffff
Citeren23.08.20090 likes
Een hele goedeavond ,dames en heren welkom bij kletsen en op forums ,straks zal Bonneke nog wel komen hier dus meis fijne avond en voor straks welterusten en tot de volgende keer doeggggggggg

alle chatters een dames een zoennnnnnnnnnnnnnnn & heren een handddddd
Citeren23.08.20090 likes
thanks lieve wolf, en ja hoor je hebt gelijk, ik was er weer even hahahahahahahha.......................gisteren geen tijd en zin meer om te komen omdat ik naar feest was geweest hier. Het was laat en ik was doodmoe en geen zin meer om achter pc te gaan zitten. Vandaag een beetje bijkomen van het feest gedruis en morgen weer beginnen met nieuwe werkweek.....................fijne avond nog en voor zometeen welterusten en slaap lekker, dikke kussss en knuffff

Advertise here!!

Citeren28.08.20090 likes
ik wens iedereen nog een hele fijne avond, en voor straks welterusten...................ik ga mijn bedje maar weer opzoeken, ben harstikke moe, zware werkweek achter de rug, morgen nog een dagje en dan heb ik even een paar dagen vrij................dikke kuss en knufffffffffffffff
Citeren29.08.20090 likes
is goedemorgen ook goed ?
Citeren29.08.20090 likes
tuurlijk mag dat wilmaa ook een hele goedemorgen zoennnnnnnnnen een fijn weekend,Bon,Lau,Nic,ajax,kum,goedemorgen ook een fijn weekend tot zo bij kletsen of kijk maar waarneer jullie zin in heb doeggggggggggg en ook een ochtend zoennnnnnnnnnnnnnn & knuffie

de WOLF
Citeren29.08.20090 likes
oke wolf

GOEDENMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
zo had ik ff zin in
volgens mij valt het wel op dat ik beetje vrolijk ben

fijn weekend allemaal
Citeren29.08.20090 likes
Geef ook niet ik doe ook wel eens gek zoennnnnnnnnnnnn lekker ik ben altijd vrolijkkkkkkkkkkkk

thnxxx wilmaa fijn weekend

Adverteer hier