Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren04.08.20090 likes
welterusten lieve tornado en vincent, en alle andere lieve chatters, dikke kusssssssss en knuffffffffffffffff
Citeren05.08.20090 likes
kusssssssssss terug bonneke van tor en mn collega

fijne avond en voor straks weltrusten en morgen weer gezond op met t mooie weer,
tis bijna weekend weer en ja dat wordt weer ..................
fijne nacht en ja donderdag morgen

grtjes handssss kussss knuffff tor.
Citeren07.08.20090 likes
lieve tornado en vincent .....................hahahaha kan hij zelf niet iets typen trouwens tornado???
Maar goed ik wens jullie en alle anderen een fijne avond nog en voor zometeen welterusten en voor degenen die al weekend hebben een heel fijn weekend, dikke kusss en knuffffff
Citeren09.08.20090 likes
goeienacht
Citeren09.08.20090 likes
huh lieve Babs, kon je niet slapen???? dikke kuss en knufffff

Advertise here!!

Citeren10.08.20090 likes
inderdaad Bonneke.... maar goedenmorgen in elk gevalen een fijne dag!
Citeren10.08.20090 likes
is toch ook wat ahhahahahahaha, heb ik ook weleens maar om dan achter mijn pc te gaan zitten heb ik geen zin in, maar ik vind het wel grappig hoor dus kom maar vaker om dat tijdstip hahahahah.
Ik wens je een fijne avond nog, je zal al wel slapen denk ik omdat je smorgens ook vroeg uit moet, dikke kuss en knufffffffffffff en welterusten
Citeren14.08.20090 likes
ik wens jullie allemaal nog een fijne avond toe en voor zometeen lekker slapen en morgen weer gezond op, en voor iedereen die het ernaar heeft een fijn weekend gewenst en geniet van het mooie weer, dikke kuss en knuffffffff
Citeren15.08.20090 likes
welterusten allemaal en morgen een fijne zondag gewenst, dikke kuss en knufffff
Citeren16.08.20090 likes
Ik typ Goedemorgen alle chatters ,
Wolf is weer terug van weg geweest wens jullie een fijne Zondag en tot gauw!!

dames zeonnnnnnnnn & heren een handddddddd

Adverteer hier