Citeren21.07.20090 likes
dank je wel lieve laura, ik hoop je ook snel weer een keer te spreken op scroll, ik wens je een hele fijne dag toe, dikke kuss en knufffffffffffffff
Advertise here!! |
Citeren21.07.20090 likes dank je wel lieve laura, ik hoop je ook snel weer een keer te spreken op scroll, ik wens je een hele fijne dag toe, dikke kuss en knufffffffffffffff |
Citeren21.07.20090 likes Nou typ ik maar veel plezier bij U2 .......,jwant het dak gaat eraf!! hele fijne avond samen en voor straks na het concert heel thuis komen jullie oke ,hihihihihihihi
fijne avond en voor straks welterusten geniet ervan en tot gauw, zoentje en een klein kneuffetje wolfje |
Citeren22.07.20090 likes een hele fijne avond nog en voor straks weltrusten
bonneke was t leuk gisteravond en ja hebben jullie veel plezier gehad bij u2 wens jou ook nog een fijne avond en voor ieder eigelijk kussss knuffff handddd grtjes tor. |
Citeren23.07.20090 likes Lieve tornado, heb je een mail gedaan met verslag over het concert, maar ow wat was het gaaf echt een herinnering om never meer te vergeten. Echt topppppppppppppppp, maar wens iedereen nog een fijne avond toe, en voor zometeen welterusten, dikke kusss en knufffffffffffffffffff |
Citeren23.07.20090 likes Het is zometeen avond eten ,Bonneke hihihihihihih was zeker super dat concert van U2 geweldig voor jullie wolf heeft het gehoord toen ik naar huis ree wat een herrie!!Maar goed jij heb genoten mooi..............
zoennnnnnnnnnnnnn fijne avond, wolf |
Advertise here!! |
Citeren23.07.20090 likes huh wolf, waarom ben je niet even langsgekomen dan hahahahahah en daar lekker binnen zitten om van het concert te genieten. Maar hoelaat was dat dan??? U2 kwam om 21.30 optreden, in het voorprogramma was Snow Patrol, ook een geweldige band en show wat ze neer hebben gezet. Het plaatje was helemaal compleet en meer dan onze verwachting. Zelfs onze plekken waren helemaal top, helemaal bovenin de Arena, we keken zo in de diepte op het podium en er was een gigantisch scherm geplaatst waardoor we helemaal niets gemist hebben. Het geluid en licht was ook zo geweldig, sorry heb er gewoon geen woorden, zo mooi en diep onder de indruk ben ik van het hele gebeuren. Maar thanks voor je lieve en warme woorden lieve wolf. Ik wens je nog een fijne avond toe, dikke kuss en knufffffffffffffff |
Citeren23.07.20090 likes Hai Bonneke omdat ik nog laat in de uurtjes op het werk zat dus zodoende,ik dacht gelijk aan jullie die band U2 !!Dat is mooie dat alles super was ,het geluid,het beeld alles rond om erg druk zag genoeg auto's staan in zuid-oost bij de arena!!
gaat jullie goed, wens jouw en je gezin fijne avond en voor straks welterusten zoennnnnnnnn voor het slapen van wolf |
Citeren24.07.20090 likes Waar werk je dan???????? misschien heb je ons dus wel zien lopen hahahahahahah................maar wens jou ook nog een fijne avond en voor zometeen welterusten, dikke kuss en knufffffffffffffffff We waren de drukte net voor met weggaan volgens mij, want we hebben gehoord dat mensen vast werden gehouden op de parkeerplaatsen omdat al die auto`s in een keer weg moesten en dat werkte niet. Sommigen konden pas om 0.2.30 weg bij de parkeerplaatsen, we waren toen bijna thuis......................dikke kuss en knuffffffffffffff |
Citeren24.07.20090 likes Goedemiddag Bonneke zoooooooooooooooooooo vakantie zit erweer op alleen nog het weekend dan mogen jullie weer,zeker wel jammer dat jullie vakantie erop zit .Nu nog het weekend dooren is dan zo weer Maandag zo altijd maar ga jullie nog wat leuks doen deze weekend dan hoor wolf het graag of kijk maar !!
Wens jullie een fijn weekend en tot de volgende lichtting ihhihihihihihi zoennnnnnnnnnnnn & handddddddd en knuffie wolf |
Citeren24.07.20090 likes fijne avond allemaal
en een heel goed weekend kusss handdd grtjes tor. |