|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wolffffffffffffff je moet eerst eens leren lezen hahahahha, niet met vriendinnen maar als we gaan ga ik met mijn man, die is helemaal gek van u2, vroeger helemaal. Maar de kaarten zijn echt heel duur, dus we weten het nog niet. En onze dochter wil nergens anders slapen dus dat moet dan ook opgelost worden. Maar als we gaan laat ik het weten okey???
Huh een natte zoen nog wel whaaaaaaaaaaaaa je gaat een stapje verder wolf hahahahahaha, dikke natte lebberkuss en knuff terug hahahahahahahah |
We gaan door met jouw programma hihihihihihi
Als ik jullie waren gewoon naar dat concert van U2 gaan ,de oplossing van jullie dochter is zo opgelost maar ja tot schrijfs!!
PS Ga ervoor
zoennnnnnnnn
wolfje |
Anonymous Undefined 65739 berichten De nacht is weer voorbij..
Fris en vrolijk is de morgen daar.. |
wens ieder nog fijne zodagavond en ja wie moet werken, werksen nog, ik moet morgen wel in baarn dit keer.
veel plezier vanavond en morgen nog
grtjes tor. kussssss knufffff handdddd |
Anonymous Undefined 65739 berichten whaaaaaaa wolf en hoe is het dan op te lossen met onze dochter, tips zijn meer dan welkom hahahaha. Er zit een heel verhaal achter waarom onze dochter nergens anders wil slapen, maar inmiddels is dat opgelost, ze blijven gewoon thuis en kunnen opa en oma bellen als er iets is. Maar ik heb nog geen kaarten, we zijn er nog mee bezig en hoop morgen meer te weten anders gaat het niet door helaas. Maar ik wens je een hele fijne vakantie toe, en voor babs fijne avond nog en voor tornado een hele fijne werkweek en veel succes bij Jopie hahahaha, dikke kuss en knufffffffffff |
|
goedeavond Bonneke ga je nog naar U2 ,als je gaat ga erg vroeg weg rond een uur 15.30 uur aanwezig in de arena want het is erg vroeg maar wel op tijd!! Ik ree om 15.30 uur erlangs er stond een hele grote file dus als je nog gaat ga er vroeg heen!! ik wens jou een hele fijne avond en daarna als het goedenacht wordt voor straks welterusten hihihihihihiih gggrrrrrgggrrrr,fijne dagen nog !!
Doeggggggg zoennnnnnnnnnnnnnn mee tot kletsen tot volgende week!!
wolf |
wens ieder nog fijne avond en straks lkkr slapen,
geniet nog van je vakantie, of als je nog moet gaan,
en anders werkse morgen en een fijne dag,
veel plezier ieder morgen met wat tie gaat doen.
kusss knufff handdd grtjes tor. |
Hetzelfde Tornardo en natuurlijk ook die lieve Bonneke hihihihihihihi
tot dan!!
Tornado handddddddddd
Bonneke lekkere zoennnnnnn
De oude sok |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahaha wolf ik moet toch wel lachen om je reacties hier hahahahahaha, maar ik weet dat er dikke files staan, we zouden heel vroeg weggaan, maar hebben besloten om toch iets later te gaan, anders vinden de kids het niet leuk en mijn kids zijn mijn alles, dus we pakken de middenweg. Het voorprogramma begint om 20.00 en u2 komt om 21.30 dussssssssssssss. Maar goed we zijn enorm benieuwd hoe het ons bevalt, dit is ons eerste concert, en hebben zeer goede herinneringen aan de u2 tijd.
Bij deze wens ik iedereen welterusten en nog een fijn avond, dikke kusss en knufffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten weltrusten bonneke
hoop je snel te spreken op scroll |
|