Citeren10.07.20090 likes
wens ieder fantastische hele fijne weekend, ik moet morgen nog effe werken, maar goed fijn weekend ieder dikke kussss of handddd
grtjes tor.
grtjes tor.
Advertise here!! |
Citeren10.07.20090 likes wens ieder fantastische hele fijne weekend, ik moet morgen nog effe werken, maar goed fijn weekend ieder dikke kussss of handddd
grtjes tor. |
Citeren11.07.20090 likes Goedemorgen dames en heren ,
Het is weer weekend,geniet in alle teugen het beste komt uit jezelf zoennnnnnnn & handdddd |
Citeren14.07.20090 likes wolffffffffff en tornado, het lijkt wel een thee kransje met jullie twee hahahahahahha, maar ik wens jullie een hele fijne avond, dikke kuss en knuff en welterusten voor zometeen |
Citeren15.07.20090 likes hahaha bonneke, wens jou ook hele fijne avond en ja de rest van je vakantie, veel plezier nog geniet ervan.
wens ieder nog fijne gezellige avond met dit hele mooie weer, kusssss knufffff handdddd grtjes tor. ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.07.20090 likes fijne avond nog allemaal en straks over paar uurtjes weltrusten,
tis bijna weekend, wens dan ook iedereen alvast fijn weekend en wie op vakantie gaat, heel veel plezier geniet ervan. kussss knuffff grtjes tor. |
Advertise here!! |
Citeren17.07.20090 likes welterusten lieve tornado, wolf en alle andere chatters, dikke kuss en knufffffffff |
Citeren17.07.20090 likes Vandaag is wolf eens aan de beurt hihihihihihihi,
Ik hoop dat jullie weer een leuk weekend hebben alle chatter's van kletsen maak ervanwat leuks doegggggggggggggg zoennnnnnnnnnn & handdddddddd wolfje |
Citeren17.07.20090 likes thanks lieve wolf, dat gaat zeker lukken. Manlief en ik gaan misschien nu wel kaarten kopen voor concert van u2 in de Arena, maar het is zo duur, dus we denken er nog even over, maar heb er wel heel veel zin in..............................maar jij en alle anderen een heel fijn weekend en een fijne avond gewenst, dikke kuss en knuffff |
Citeren17.07.20090 likes fijne avond allemaal en een gezellige weekend, maak er wat leuks van.
kussss knufff grtjes tor. en oja gaaf bonneke, moet je zeker doen, krijg je geen spijt van best wel goed hihihi |
Citeren17.07.20090 likes gezellig Bonneke U2 helemaal vet-cool DOEN daar krijg je geen spijt van!! samen met je vriendinnen of met je mannetje.........
hahahahahaha Wolf wens je nog een leuke weekje vakantie met veel zon eneen fijn weekend natte zoennnnnnnnnnn & knuffietje gekke wolf |