Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

dieren mishandeling

1

Advertise here!!

Citeren26.05.20070 likes
Hoi van morgen trof ik Molly aan ons katje, ging erg slecht met d,r iemand heeft haar in lamp olie gedompelt ze bibberde en was erg bang overal lagen vlekken olie op tegels.

gisteren avond was ff weg wij nog om 2.00h fluiten maar geen Molly ze durft echter niet ver te gaan omdat Molly 2 jaar binnen is geweest en nu dit, we hebben de dierearts gebelt moetsen Molly met roomboter helemaal in smeren en daarna 5x wassen met dieren shampoo, het ziet er niet uit, komt hoop ik wel goed alleen haar oogjes staan nog niet goed !!

gr wonder wilden het ff kwijt

Citeren26.05.20070 likes
triest he

Citeren26.05.20070 likes
nou wonder ben geen kattemens maar dit is zeker triest gun ik niemand hoop dat die weer gauw de oude word kusssss visser
Citeren26.05.20070 likes
tssssss wat een klereleier zeg pffffff beestje word ziek van het likken krijgt allemaar rotzooi binnen

wil dat met die gene ook wel ff doen krijgt ie er nog een vuurtje bij ook
Citeren26.05.20070 likes
Hey Wonder,

Wat èrg is dit!!!!!!!!!!!!!!
Wat een mensen zijn er op deze wereld, niet te geloven
Ik hoop dat Molly snel weer de oude is en hier geen trauma`s
aan overhoudt.........sterkte en succes!

XXX Suus XXX

Advertise here!!

Citeren26.05.20070 likes
achhhhhhhh
Citeren26.05.20070 likes
wat een rot strallen van mensen heb je toch tegen wordig zeg dit is niet normaal mee dit is erg zeg , hier heb ik geen woorden voor . ik hoop voor je wonder dat met molly wel beter mag gaan sterkte. groetjes korin een dierenvriend in hard en nieren dus ben ik.
3D kaarten
Citeren27.05.20070 likes
Godver!!!!!!!

Ik kan hier zooooooooooo kwaad om worden zeg!!!!!!!!

En WIJ, "mensen" noemen ons dan het superieure ras, het intelligente ras???????
Laat me niet lachen zeg...."mensen" die dit flikken bij dieren zijn zelf ZIEK in hun hoofd en dienen worden overgeleverd aan de baasjes van die dieren, die dan hun lusten mogen botvieren op die mensen!!!!!!

Ik heb werkelijk GEEN genade voor zo'n "mensen" (beesten zijn het, geen mensen!!!!) die dit dieren aandoen, in mijn ogen zit er dan een steekje aan je los, als ik ze in mijn vingers zou krijgen.....nou...ik wist het wel!!!!!!! (laat maar komen...I have my ways!!!!!)

Wonder en Heliber, geef Molly een heeeeeeeeele dikke knuf van mij, want dat verdient ze nu!!!!!! XXXXXX

Het komt weer goed hoor, maar eikels blijf je toch houden....helaas.....

Jaco XXX (dikke knuf aan Molly XXXX)
Citeren27.05.20070 likes
GRRRRR ik kan zo slecht tegen dat soort acties ik vind dat ze maar hetzelfde moeten doen met diegene die het heeft geflikt aan de kat wat een zielige mensen heb je toch echt triest.

ik hoop voor je dat het weer goed komt met molly wonder echt,

gr Tomcat502
Citeren27.05.20070 likes
schandalig , is het enige woord die ik daar kan van zeggen

elvis

1

Adverteer hier