Citeren27.05.20070 likes
pffffffffff weet ff niets te zeggen wat erg 
wens jullie heel veel sterkte met molly
dikke kusssssssss peetje

wens jullie heel veel sterkte met molly
dikke kusssssssss peetje
Advertise here!! |
Citeren27.05.20070 likes pffffffffff weet ff niets te zeggen wat erg ![]() wens jullie heel veel sterkte met molly dikke kusssssssss peetje |
Citeren27.05.20070 likes walgelijk zulke figuren ![]() |
Citeren28.05.20070 likes ach jeetje wat triest
hoe sneu kan je zijn om dit te doen ze moeten het is doen met de mensen die de arme dieren dit aandoen ze moeten het zelf maar is meemaken dan doen ze het niet meer afschuwelijk gewoon dat dit gebeurd ik hoop voor je dat alles goed komt met molly liefs wilma |
Citeren28.05.20070 likes ![]() ![]() ![]() sterkte wonder ![]() |
Citeren29.05.20070 likes Triest dat er dit soort verschrikkingen op onze aardbol rond loopt onder de noemer "mens"
Dood schieten is haast zonde van de kogel. Dood slaan zonde van de moeite gewoon in een Kliko dumpen en weg er mee of ben ik nu te soft? Bah wat heb ik een hekel aan dierenmishandelaars Ik wens je katje sterkte en dat ie maar snel weer opknapt.. en pas op poesje.. In deze wereld vol beesten Groetjes "Plofff & Dribbel |
Advertise here!! |
Citeren05.06.20070 likes Jeetje wonder dit is echt te errug voor worden.
wij hebben zelf ook 2 katten en bij ons in de buurt wonen ook van die katten "haters " Op tv zie je wel eens een mooie slogan : bescherm de dieren tegen de BEESTEN. we hopen dat je kat er snel boven op is groetjes its en naoom |
Citeren05.06.20070 likes hey wonder
ohhhh, ik vind dit echt triest, tjee, dat mensen zo iets onmenselijk kunnen doen, hoop dat met Molly nog goed komt, en sterkte ermee heb zelf huisdieren, ook katten, en vind zo ontzettend ongelooflijk, dat mensen, een dier zoiets aan kunnen doen. dikke kusssss jeanette |
Citeren06.06.20070 likes Ik kan zo kwaad worden om dierenmishandeling. Het is zo ontzettend triest! Onschuldige, weerloze diertjes pesten... wat mij betreft mogen die daders dan ook mishandeld worden.
Ik hoop dat Molly er weer helemaal bovenop komt. |
Citeren06.06.20070 likes Wat heb je toch een achterkijke mensen op de werled.
Hoe is het nu met Molly ?? |
Citeren06.06.20070 likes |