Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

dieren mishandeling

Advertise here!!

Citeren06.06.20070 likes
ach gossie, ze ziet er best nog zielig uit op die foto
Citeren06.06.20070 likes
hey MGoofy

ja klopt is het ook wel een beetje, zo van ben aan het bij komen !
maar zal over paar dagen nog is een foto plaatsen oke

gr wonder
Citeren06.06.20070 likes
je bent een goed mens wonder en respecteer dat je ons op de hoogte houd en laat molly maar weer gauw de oude worden kusssssssss en knuffffffff

visser
Citeren08.06.20070 likes
het katje is triest???? en al die koeien en varkens en kippen die puur uit vraatzucht afgemaakt worden en waar de meerderheid hier lekker aan meewerkt.

ga niet zeggen wat zielig als je zelf bijdraagt aan de grootste dierenmoord van deze tijd.

en dat voor je eigen genot.
Citeren08.06.20070 likes
gaan we het nu al over consumptievlees hebben moet toch met warm weer wel de bbq kunnen aanzetten en niemand ontneemt toch mijn stukkie vlees geniet er van en als een ander er anders over denkt vind het goed maar ga niet mee maar slachten of dierenmishandeling is toch niet hetzelfde

visser

Advertise here!!

Citeren08.06.20070 likes
En hoe zou jij het vinden als je geslacht werd om opgegeten te worden visser?
Citeren08.06.20070 likes
ik kom uit een tijd dat er bijna geen eten was hadden we ongevraagd visite van onze oosterburen ben geboren in 1941 maar vraag maar rond denk toch dat de meeste wel vlees en vis eten maar daar gaat dit onderwerp niet over ging over dat er een kat was mishandeld

visser
Citeren08.06.20070 likes
pffffffffffff volgens mij bestaat er ook een forum ban , miss een idee
Citeren08.06.20070 likes
hahaha elvis, idd zou een goed idee zijn om mij een ban te geven.
blijf klieren zeg.
moet er eens mee stoppen.

groetjes
Citeren08.06.20070 likes
gelukig zie molly er beter uit zeg jullie zijn goed voor haar dat zie je gewoon het straal er van af bij molly . kuss knuff korin
enmolly je baasjes zijn gezelige gasten hoor haha.kopie van me katten moortje en trixie.
3D kaarten

Adverteer hier