Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

dieren mishandeling

4

Advertise here!!

Citeren08.06.20070 likes
als vegetariër heb ik naar Deep nog een kleine op merking

als je zo op komt voor alle dieren die dagelijks voor ons omzeep gebracht worden
hoe kunje dan in hemels naam het mishandelen van een klein katje zo vergelijken met die verrotte consumptie maatschapij van ons of dat het minder erg zou zijn ja ik weet heel goed dat er inmens veel dieren leed is maar ook dit katje is slachtoffer van een hersenloos mensenbeest duzzz daarom zeker net zo erg dieren zijn weerloos het is gewoon .

deep triest..
Citeren09.06.20070 likes
maar ploff ik zeg toch ook dat het katje triest is.
Maar ik zeg er ook bij dat er naast dit katje zo ontzettend veel dieren lijden onder het genot van de mens en dan heb ik het nog niet over de dieren waarbij ze het nodig vinden om proeven op te testen of gal van af te tappen of andere soort van experimenten mee uit halen.

elke vorm van dierenmishandeling is triest.
dit katje hoort daar ook bij.

greetz
Citeren18.06.20100 likes
keek ff bij heliber z,n profiel,en zie je berichten, vindt dat fijn, lieve heliber mis je enorm !!

je meiske
Citeren18.06.20100 likes
wonder,

ik las net je berichtje vond het zo mooi beschreven dat er tranen in me ogen kwamen. het is en blijft pijnlijk en ontzettend moeilijk voor je.
sorry dat moest ik even kwijt

kuss en knuff,
Citeren18.06.20100 likes
moeilijk wonder maar zullen heliber nooit vergeten,
en dat is fijn dat heliber nog steeds berichten krijg,
dat zou hij ook willen denk ik.

veel sterkte nog wonderfull, kus knuf tor.

Advertise here!!

Citeren18.06.20100 likes
meis we leven met je mee, wij missen Heliber ook nog steeds ,echt het deed me goed je in utrecht te hebben gesproken meis.

dikke knufff en veel liefss van ons
Citeren18.06.20100 likes
lieve anita,

ook ik mis heliber heel erg, en ik leef enorm met je mee, ik wens je heel veel sterkte met nog steeds ow zo`n moeilijke strijd voor je, hvj als vriendin, dikke kus en knufff
Citeren18.06.20100 likes
idd bonn. mooie woorden en daar ga ik mee in,
we missen heliber allemaal heel veel, sterkte wonder,
ben er voor je dikke kusss knufff tor.
leef met je mee wonder
4

Adverteer hier