Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

dames en heren: ff een enquete voor jullie kletsers....

1

Advertise here!!

Citeren15.06.20130 likes
wat zouden jullie bij kletsen willen of verandert hebben...
wat zouden jullie leuk vinden bij kletsen...
zou je mod willen worden bij kletsen.com...
verklaar je antwoorden... makkelijker voor het voor te leggen bij een vergadering...

alle tips zijn welkom en kunnen we eventueel voorleggen bij de vergadering...

dat we kletsen leuker maken dan het nu is... dat we de kleenex zakdoekjes erbij moeten nemen, enz...
o_-
Citeren15.06.20130 likes
ik onderteken dit ook
Citeren15.06.20130 likes
Ik kan het niet helpen dat ik het raar vind dat deze boodschap niet van Denre, Carin of Babsie afkomstig is.
Citeren15.06.20130 likes
waarom loopt fb kletsen wel meer dan hier wat reactieS?
Citeren15.06.20130 likes
Nou modje worden kan ik wel vergeten hier, hoeven jullie niet lang over vergaderen

Advertise here!!

Citeren15.06.20130 likes
Denre roept al jaren dat hij de site wil veranderen, maar der gebeurd maar niks.
Citeren15.06.20130 likes
waarom raar Wok?
Citeren15.06.20130 likes
dat is niet helemaal waar klap er is de afgelopen jaren heel wat veranderd. sommige dingen goed sommige dingen minder goed.
alles wat veranderd word kost geld en dat geld is er niet altijd. denre doet dit ook als hobby en wordt er gerust niet rijk van. jullie zoude voor de grap is achter de schermen moeten kijken. en dan pas oordelen.

en wat de modjes betreft. ieder doet het naar eigen inzicht en kunnen zijn best. en dat krijg je nooit op 1 lijn . want elk mens is anders. maar er moet gewoon niet op alle slakken zout gelegt worden. ook al mogen sommige dingen niet als er alleen vaste leden zijn vind ik gewoon dat er meer kan. maar dat is mijn menning hang me er niet aan op
Citeren15.06.20130 likes
mram
o_-
Citeren16.06.20130 likes

1

Adverteer hier