|
|
|
er zijn veranderingen onder weg.
ben het ook enigzinds met wokdokter eens, ik lees dit nu en denk wat is dit nu.
maar er zitten veranderingen aan te komen dus nog even wat gedult want geloof me achter de schermen word heel hard gewerkt
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik heb al een aantal keer voorstellen gedaan. recent nog. Kreeg een mooie mail: u krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.....
nou je raad het al.
Je kunt chatten leuker proberen te maken, maar je kunt niet de mensen die er komen veranderen. |
Ik heb dit op facebook al ingevuld maar nu de reactie's hier zie denk ik: huh?
Ik heb nooit moeite of mod met de mods. Ben er om te 'kletsen' hier zie ik dan ook gezelligheid bij.
Dat ik bij sommige mensen een ander gevoel heb dan bij een ander heb ik ook in het echte leven.
Dat is normaal. Zolang je iedereen maar met respect behandeld toch?
Dat is dan ook wat ik probeer te doen.
Regels zijn dan ook regels, die zijn er om te hanteren en bij sommigen om te overtreden. Er zou dan net als op de basisschool altijd een juf of meester zijn die hier op letten. Ook zou je altijd de strengere tegen de minder strengere hebben staan.
Dat men zegt dat het verandert kan heus wel kloppen. De wereld om jou heen staat toch ook niet stil? Mensen in jouw leven daar komen en gaan ook, waarom zou het hier niet zo zijn? Als de wereld stil stond was het niks aan. Elke dag de zelfden spreken is toch ook niet leuk?
Ja natuurlijk ontstaan er hechtere groepen. Ik vind alleen niet dat je dan niet meer zou open moet staan voor nieuwe dingen omdat je oude dingen zou kunnen missen.
Zelf heb ik waardering voor de mods, wat men ook tegen ze heeft, ze staan er wel. Elke dag in waarschijnlijk hun vrije uren. Want groot geld is een chatsite niet. Ja facebook misschien en Hyves. Ook zijn de mods er als het niet goed gaat in hun privé leven. Ik doe het ze niet na. Dus respect daarvoor. |
wat een mooie woorden roos, dank je |
Ami Undefined 375 berichten wat een verhaal! Nou ik vind persoonlijk dat je soms de teugels wat minder strak kunt houden, chatten moet ook leuk blijven. Perslotvanrekening is het kinderbedtijd rond 23.00uur en degene die er om 00.00 uur nog zit weet heus wel waar Abraham de mostert haalt!!!
Ook vind ik dat het forum weer een discussie plaats zou moeten zijn.
Spelletjes bij spelletjes, discussie bij discussie en onzin bij onzin enz!
Als er een topick wordt geopend vind ik het niet gepast om dat vol te zetten met andere onzin.
Maak daar dan een appart onderwerp van.
Nee ik ga nu nog geen mod worden reden is bij the Big Boss bekent.
Vriendelijke groeten
Ami |
|
Ami Undefined 375 berichten Die CorRectievloeistof is ook handig hier!
Weer wat geleerd Edit is om je text bij te schaven!
Met de groeten van AMI
ps: Thanx Joy aan jou heb ik wat! |
edit bij je tekst, kan je het aanpassen ami, heb je gelijk correctie vloeistof...
o_- |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik weet dat dernre veel moeite moet doen om deze site en zijn werk te combineren het is voor hem een soort hobby om de site draaiende te houden en op enige momenten veranderingen aan te brengen hij heeft weinig tijd voor zichzelf ivm zijn werk en de site hij werkt nu al dag en nacht voor ons dat we hier kunnen chatten en wat de modjes betreft die doen echt hun best om ons veel chat plezier te geven en de rotte appels er van tussen te halen en dat ze soms anders denken dan de andere modjes het zijn ook maar mensen die het voor hun plezier doen ik vind dat de modjes ook niet elke keer onder hun voeten moeten krijgen als de chatter ergenst niet mee eens is ze zijn er voor ons dus zou er meer waardering moeten zijn voor de modjes en denre ZE DOEN HET VOOR ONS CHAT PLEZIER
groetjes leipe
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik heb respect voor denre, hij doet het tog maar
|
deze topic had ik opgesteld, voor terug wat leukere sfeer op kletsen te krijgen... met inbreng van jullie tips, om de stiltes, die er soms zijn voor een groot deel weg te krijgen... want voor een mod, gasten, leden is het ook niet altijd fijn in een room te zitten met mensen die zelden tot niets typen, omdat ze meestal ergens anders zitten... al beken ik mij soms ook wel eens schuldig eraan...
maar vind het wel mooi, dat er toch nog mensen zijn die het appriciëren, wat we doen... o_- |
|