Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

dames en heren: ff een enquete voor jullie kletsers....

5

Advertise here!!

Citeren18.06.20130 likes

hey but ik vind het super van je dat je de gewone chatters mee wil laten denken om het hiero te verbeteren... en chat is niks zonder mods maar ook nie zonder chatters samen maken dat de chat. super top van je
Citeren18.06.20130 likes
thx iedereen, ga nog blozen van jullie woorden... dit had ik niet verwacht...
o_-
Citeren21.06.20130 likes
hallo mensen

ik ben hier terrecht gekomen en blijven hangen voor de fun en de gein ,ook al bestaat het leven niet altijd uit
deze ingredienten.
En tuurlijk kan een chat altijd verbeterd worden maar je kunt het ook overdrijven.
Ik ben admin geweest op een van de grootsten van nederland en wat daar soms gebeurde pffff.dan mogen we hier blij zijn met klets en je kunt het nooit voor iedereen goed doen,straf je de een dan geef je de ander een pluim , zo gaat dat helaas.
en niet te vergeten je kunt mensen die je chatfun bederven gewoon negeren dit draagt mijn inziens wel bij aan het plezier voor de anderen.
wij werkten met oppers en admins ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar dan heb je wel altijd iemand die het van je over kan nemen als je er zelf niet meer uit komt.

groetjes beowolf
Citeren21.06.20130 likes
Het is zoals je schrijft beowolf , mensen werk.
Citeren22.06.20130 likes
Had zulk een bericht liever van Denre zelf af zien komen, die is immers de webmaster.

Advertise here!!

Citeren22.06.20130 likes
sommige mnsen die denken dat moderatoren niets mogen plaatsen vindt ik het mis hebben.ook hun mogen iets plaatsen en is van butterfly alleen maar goed bedoeld.en wil helpen om het gezellig en leuk te houden en ben het helemaal met haar eens dat ze dit gedaan heeft.en wa ik begreep is dat denre al heel druk bezig i geef hem de tijd.dikke kus but ga zo door meid
Citeren22.06.20130 likes
Naja mijn mening dan ook maar even.

Allereerst wil ik wel benadrukken dat ik nog steeds graag op kletsen kom en er plezier in heb.

Zoals sommigen ontkennen vind ik dat er wel degelijk veel veranderd is p klets. Natuurlijk is dat ook de generatie mesen wat verandert, daar kun je niks aan doen.

Credits natuurlijk an alle mensen die veel tijd steken in het organiseren en draaiend houden van de site.De site steekt ook zondermeer goed genoeg in elkaar om hem de leukste chatsite te maken die er voor mij is.

Puntje van kritiek vind ik dat niet alle mods dezelfde richtlijnen hanteren. Zo vind ik het raar dat mensen waarschuwingen krijgen als bepaalde onderwerpen ter sprake komen die hun/moderators persoonlijk niet aanstaan. Ik vind dat de richtlijnen van de normen en waarden gehanteerd moeten worden, niet persoonlijke belangen. Ik heb diverse waarschuwingen gehad over onderwerpen die een moderator personlijk niet leuk vond maar die wel binnen de normen en waarden waren. Dat vind ik raar. Ik wacht overigens nog steeds op antwoord op mn lacht hierover

Verder toch een prima site in vergelijking met andere. Fijn dat er een vate groep is die blijft komen en daarineen soort band ontstaat bij een aantal.

Ook wil ik nog wel Denre even verdedigen. Deze meneer stelt met zijn tijd en geld ons in de gelegenheid elke dag te chatten. Wat boeit het dan dattie er nooit is of dat hij deze topic niet heeft aangemaakt. We mogen hem dankbaar zijn voor deze site offie er is ofnie dankzij hem is de site er. Daanaast werkt deze meneer ook gewoon en heeft in tegenstelling tot sommigen ook nog een eigen leven. Laat het dan lekker zo.
nogmaals er zijn atijd wel puntjes van kritiek maar ondanks dat blijft klets een leuke site voor mij, anders was ik er niet elke dag even.
Citeren02.07.20130 likes
mooi geschreven allemaal en blij dat jullie meedenken...
o_-
5

Adverteer hier