Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

dames en heren: ff een enquete voor jullie kletsers....

Advertise here!!

Citeren16.06.20130 likes
Citeren17.06.20130 likes
Vroeg me af of iemand wel gelezen had behalve Joy wat IK schreef??? Dus bijdeze mijn aangepaste text nog een keer:

Wat een verhaal! Nou ik vind persoonlijk dat je soms de teugels wat minder strak kunt houden, chatten moet ook leuk blijven. Per slot van rekening is het kinderbedtijd rond 23.00uur en degene die er om 00.00 uur nog zit weet heus wel waar Abraham de mostert haalt!!!
Ook vind ik dat het forum weer een discussie plaats zou moeten zijn.
Spelletjes bij spelletjes, discussie bij discussie en onzin bij onzin enz!
Als er een topick wordt geopend vind ik het niet gepast om dat vol te zetten met andere onzin.
Maak daar dan een appart onderwerp van.

Nee ik ga nu nog geen mod worden reden is bij the Big Boss bekent.

Vriendelijke groeten

Ami
Citeren17.06.20130 likes
dit gaat nergens over..gezellig kletsen begint bij je zelf
Citeren17.06.20130 likes
speciaal voor ami... er is een onzin topic geopent, voor de onzin omdat mensen het beetje zat werden dat serieuze toppics in onzin werden getrokken...

aub ami de toppic...

http://kletsen.com/4_8561_16.html#msg287198
o_-
Citeren17.06.20130 likes
ik vind dat ze geen onderscheid kunt trekken want als je op kletsen zit en je zegt 10 min niks dan wordt je eruit geknikkerd maar dr zijn ook welke die zitten waar ergens anders te praten en zitten dan ook op kletsen en die kunnen wel een heel poos blijven zitten om er niet uit geknikkerd te worden als je iets te drinken pakt of naar de wc moet okey dan ben je effe weg maar dat geef je aan het valt me vaker op dat t gebeurd vriendinnen van elkaar zijn moet net zo behandelt worden als andere leden ook na 10 min eruit heb geen commentaar op de modjes die doen goed geef ik een dikke pluim voor maar vriendjes politiek moet niet kunnen op kletsen iedereen komt voor hun plezier
en denre je kriegt t steeds veur elkaar om kletsen goed te houden

Advertise here!!

Citeren17.06.20130 likes
Vlinderke, ik snap je topic volledig, het zou niet verkeerd zijn als er eens een frisse wind door het bewind waaide... Nieuwe ideeën zijn altijd goed voor een lopend iets als een chat-site of welke vorm van samen opgesteld geheel dan ook.
De zogenoemde "macht" zou dan ook niet op de schouders moeten liggen van een enkeling maar op die van het hele team. Ik heb respect voor Denre, die zonder er tijd voor te hebben toch het beste voor heeft met kletsen. Ook heb ik respect voor de modjes wie zich vaak met veel moeilijke bochten inzetten om zoveel mogelijk shifts te kunnen opvangen. Het kleine groepje wat zich wel echt als team vormt draag ik dan ook een warm hart toe...

Wat te veranderen aan de chat?? ik weet het niet zou alleen wat technische dingen kunnen bedenken en daar wordt al aan gewerkt weet ik.
Citeren17.06.20130 likes
ik wil me brei-smile weer terug
Citeren17.06.20130 likes
Hoi,

Ik vind ook dat je de gezelligheid op scroll zelf moet maken
Neem iemand zoals hij of zij is.
Iedereen is wel eens wat stiller of juist wat drukker op scroll maar daar is tóch niets mis mee.

Wat ik wel apart vind is dat sommige op scroll te ver gaan voor cam, maar dan zeg ik ook doe dat lekker privé.
Erger ik me eraan dan kruisje rechts boven in en morgen is klets er dan ook weer denk ik.
Er word veel gezegd over dingen die niet goed gaan, maar er zijn ook heel veel dingen die juist heel goed gaan bij klets.
Ik hoor vaak ja maar Denre dit of Denre dat, dan denk ik komop die man heeft ook een baan en een leven buiten klets.
Wij zijn tóch volwassen genoeg om de meeste dingen zelf op te lossen.

Ik ben tevreden over klets , ik kom er graag om te dollen maar ook voor een serieuzer gesprek.
En ja ook ik zal wel eens iets zeggen of tikken waarvan een ander denk pffff , maar kom in mijn privé zeg het me en we lossen het op.
Citeren17.06.20130 likes
Citeren17.06.20130 likes
Heb vanmiddag al gezegt van als het sommige chatters nie aanstaat er is altijd een uitlog mogelijkheid en we moeten het samen gezellig maken en houden

Tuurlijk zijn en blijven mensen zeuren om niks of er zijn mensen die iets zeggen waar ze niks van afweten of maar voor de helft

Persoonlijk vind ik het team naar behoren werken en moet ook zo blijven

ga zo door !!!

Adverteer hier