Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

dames en heren: ff een enquete voor jullie kletsers....

Advertise here!!

Citeren17.06.20130 likes
ik kan niet veel opmerkingen maken over de chat.
in mijn ogen doen de modjes, hun werk goed.ook al is het bij de een strenger dan de andere, dit maakt toch niet uit,daar zijn we mensen voor he.allemaal verschillend,en als je respect hebt voor wat ze allemaal doen voor ons, denk ik dat we samen een heel eind komen,ook aan de mede chatter respecteer elkaar zo als we zijn,en ook wat mijn voorganger geschreven heeft ze hebben ook een prive leven. modjes,vooral doorgaan met de dingen die jullie voor de chat doen yboika
Citeren17.06.20130 likes
Wat ik hier lees is alleen maar . Er is nie veel veranderd in al die jaren
Citeren17.06.20130 likes
ik geef me niet op voor modje ben ik veelste week in
heb op de modjes geen commentaar kan met iedere modje over weg
je hebt toch op elk plek mensen die elkaar niet mogen dan gewoon links laten liggen of negeren
overal is er wel wat
vind wel dat er meer grappige smileys mogen komen
kom voor mn plezier hier en tis gezellig
denre en modjes vooral zo door gaan
van butt krijg ik wel eens advies en dat vind ik tof van haar tis een toffe meid en ja streng zijn moeten ze vooral omdat er ook jongeren komen en komen die wat later op de avond is t de schuld niet aan de modjes maar aan de ouders moeten ze hun kids maar in de gaten houden ik vind echt met groffe taal wat niet kan 1 x waarschuwen en dan vliegen want zulken gaan gewoon door
dikke knuffels aan de modjes neem mn pet af voor ze doe ze niet na
Citeren17.06.20130 likes
bucketlake1968 [quote]Wat ik hier lees is alleen maar . Er is nie veel veranderd in al die jaren [/quote]als je wat vaker kom zou je begrijpen dat er wel veel verandert is

in de jaren dat ik hier kom is er veel verandert en over de smilies die kosten veel geld en Denre zou geld moeten gaan vragen om op de site te komen omdat het geld er niet voor is en dat wilt hij niet dus hij roeit met de riemen die hij heeft om de site in de lucht te houden daar heb ik heel veel respect voor en voor de modjes die hun vrije tijd erin steken een dikke pluim groetjes leipe
Citeren17.06.20130 likes
Los van het feit dat chatten bij jezelf begint en je dus zelf verantwoordelijk bent voor een gezellige chat, zijn er een aantal zaken die ik graag kwijt wil.

Om terug te komen op mijn eerdere opmerking op dit draadje:
Denre is eigenaar, bijgestaan door een team van moderatoren. Daarin is sprake van een zekere hïarchie, Carin is hoofd-mod, bijgestaan door Babsie. In die zin vind ik het vreemd dat dit topic eerst op Facebook stond en daarna hierop gezet is. In mijn optiek primair een taak van de hoofd moderatoren.

Tweede punt is dat ik het raar vind, dat er nu gevraagd word naar de mening en wensen van chatters terwijl er al druk word getest met de nieuwe site.

Dat modereren mensenwerk is, staat als een paal boven water. Ik ga hier niet zeggen wie in mijn ogen een goede moderator is en wie niet. Ik heb daar een mening over die ik voor me hou. Het is ook niet mijn chatsite en ik kom hier tenslotte om gezellig met mensen te kunnen babbelen.

Van de diverse chats die ik heb gezien, zelf heb aangepast,verbouwd en heb onderhouden als eigenaar van websites, is dit 1 van de leukste die ik heb mogen zien. In die zin ben ik er best jaloers op

Websites kosten geld. Je hebt serverruimte nodig, bandbreedte en eventueel de software (chatbox, forum etc.). Er is gekozen voor 123FlashChat. Dat stukje software kost geld.

Het verhaal van de smiley's (dat die extra geld kosten) kan ik niet bevestigen. In andere versies van flash is het mogelijk smiley's te verwijderen en/of toe te voegen. Het is alleen behoorlijk veel werk (afhankelijk van het gekozen systeem).

Mensen die kletsen.com een warm hart toedragen kunnen VIP worden. Dit kan middels een vrijblijvende donatie die bovendien een paar extra opties met zich meebrengen. Reklame die je op de site vindt, genereren een bron van inkomsten om de boel draaiend te kunnen houden.

Ik weet uit ervaring dat er veel meer bij komt kijken dat alleen maar gezellig inloggen en kletsen. En laten we met z'n allen niet vergeten dat deze chat, die ooit als een hobby begon, alleen maar kan functioneren met een leuke groep mensen die in hun vrije tijd modereren, scripten of gewoon een babbeltje komen maken. Want laten we eerlijk zijn, zonder chatters heb je geen chatbox.

Ik hoop dat iedereen nu iets meer mijn bekende "kort-door-de-bocht" opmerking kan begrijpen.

Met een vriendelijke klets,

Wokdokter

Advertise here!!

Citeren17.06.20130 likes
Begrijp me nie verkeerd leipe. Ik bedoel al dat getyp over en weer tussen de mensen. Al die aanvallen op modjes en Denre. De 1 wil dit de ander wil dat. Dat gaat al jaren zo. Ik weet als geen ander wat een chat kost om mensen tevreden te houden. Ik weet dat denre er alles aan doet om de chat draaiende te houden. En daar heb ik alle respect voor.
Citeren17.06.20130 likes
Beste Wok.

Even duidelijk mijn kant hoor.

hïarchie, mooi woord, maar ik zit vrijwillig en niet betaald, dus niemand, en dat is echt niemand staat boven mij in deze.
Wat wij gepoogd hebben met dit onderwerp is kijken wat leden anders zouden willen. Onze ideeen raken ook op en wij als modjes zijn niet kletsen, maar de leden. Wij zijn als lid ingelogd en zonder shift dienst, toch deels mod, want is er wat verwachten leden wel dat wij inloggen.
Wij geven ook geen garanties dat alles realiseerbaar is.
Citeren17.06.20130 likes
hoofdmod/mod/vipleden/geverifeerde leden of leden... wat maakt het verschil???

iedere persoon die hier chat mag iets plaatsen op het forum... daar zit geen verschil in... dit kon ook een lid plaatsen...

vind het een beetje muggenziften om niets... maar is mijn mening... ik wilde gewoon de meningen weten van mede-chatters... over de chat en of ze hier mod wilde worden... meer niet... als andere meer dingen vertellen, heb ik er geen problemen mee...

indien er goeie opmerkingen kwamen, had ik ze dan als mod, wel mee willen nemen in een punt voor een vergadering...

maar blijkbaar moeten we nog in kasten systeem gaan denken... de hoofdmods moeten het plaatsen en de mods (ook als lid) mogen niks doen in het belang voor kletsen... en vrijheid van meningsuiting mag niet omdat je mod bent... en zover ik weet ga ik niet tegen de normen en waarden in van kletsen...

ik draag al jaren een hart voor kletsen... en wil ook bijstaan dat kletsen blijft bestaan... maar dat kan alleen in mijn ogen met de chatters hun inbreng... als ik dan nog niet mag polsen naar hun ideeen dan vind ik het heel erg aan worden... want zoals het soms nu is, is het heel lang niet meer geweest...
o_-
Citeren17.06.20130 likes
En gelijk heb je butt
Citeren17.06.20130 likes
effe tot butt gericht

ik vind als mod en als lid dat je rustig je mening mag geven
hoef je alleen geen mod voor zijn
als er welke zijn die t beter kunnen moeten ze zich opgeven als mod en dan zelf komen met ideeen
ben blij dat je ook gewoon als lid binnen bent en de boel in de gaten houd daar heb ik heel veel profijt van je begrijpt wel wat ik bedoel
ga zo door butt zoals je t nu doet kusssknuff

Adverteer hier