Citeren24.01.20100 likes
Wat nu Carin ,stel je gaat naar huis met de auto dus uitgraven hahaha
Advertise here!! |
Citeren24.01.20100 likes Wat nu Carin ,stel je gaat naar huis met de auto dus uitgraven hahaha |
Citeren24.01.20100 likes heb nog 7 kilo strooizout in voorraad |
Citeren24.01.20100 likes Hoi Visser 7 kilo strooizout is wel veel,als ik het nodig heb neem ik het wel van mijn werk mee,lol Visser |
Citeren24.01.20100 likes en hier kan je het gratis bij de gemeente halen krijg je 7 kilo in emmer mee |
Citeren24.01.20100 likes Grapig Bonneke hier ligt genoeg sneeuw en we hebben vandaag een grote sneeuwpop gemaakt maar je merkt het voor korte duur is nu begint het te dooien jammer,misschien morgen weer sneeuwen!!Gisteren laag veel sneeuw hier in het midden!! |
Advertise here!! |
Citeren24.01.20100 likes Wij zijn nederlanders het mag geen geld kosten;wel kijken niet kopen Visser hahahaha |
Citeren24.01.20100 likes wat je aan geboden word pak ik aan maar dat is niet alleen nu maar al jaren zo hier de gewoonte |
Citeren24.01.20100 likes hahahahahah wolf, maar ik heb geen tijd gehad om een sneeuwpop te maken, maar toen we vanavond thuis kwamen van de verjaardagen en ik thuis de oprit op wilde rijden, schoof mijn auto van de gladheid bijna tegen een boom aan, maar het ging net goed, maar ik ben het poepie zat die gladheid, en morgen ben ik vrij maar dinsdag mag van mij alle sneeuw weg zijn als ik mag werken..........fijne avond nog en welterusten, ik duik mijn bed in, dikke kus en knuf |
Citeren25.01.20100 likes Dat is beter Bonneke lekker vrij geniet van deze dag en gelukkig is het goed afgelopen met de auto je had een engeltje boven je hoofd.Ik ge zodadelijk werken en ben laat thuis denk ik weet niet of er daar nog sneeuw ligt maar ik ga op tijd weg wegens de files!!
Plezierige dag, zoennnnnnnnnn wolf |
Citeren25.01.20100 likes nu ben ik de sneeuw echt zat want ik zit weer alleen thuis en kan niet weg. Het is nog geen einde in zicht. Toen had ik geen last van en nu voel ik echt het verschill.
Het is geen pret van anderen afhankelijk te zijn en de meeste tijd eenzam thuis te zitten. Ik vermaak mij wel met enkele hobbys maar ik mis een vriendin voor een heerlijke middag. Mijn beste vriendin zit in Berlijn en zij is helaas te ziek voor zo een lange treinreis en in een vliegtuig kan zij niet. Nu woon ik twee jaar in Nederland en heb hier nog geen dergelijke vriendin ontmoet in mijn omgeving. Dus ik zit eenzam thuis wacht vol hoop op een beetje lenteweer want dan kan ik eindelijk weer op mijn scootmobiel onderweg zijn waneer ik wil. |