Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Wat vinden jullie van de sneeuw!!

Advertise here!!

Citeren17.01.20100 likes
Gisteravond om 20.00 uur begon het hier te sneeuwen tot 22.30 uur,daarna begon het bij ons regenen en nu dooit het weer!!
Wat is het raar, geen sneeuwpoppen maken helaas voor de kinderen en bij jullie Bonneke!!
Citeren17.01.20100 likes
lieve wolf,

dat was hier ook zo, hard sneeuwen en alles was weer wit, en vanacht begon het te regenen en dooit het weer, het is 1 grote smeerzooi. Dus geen sneeuwpoppen maken en sneeuwballen gevecht. Maar ik hoop dat het nu echt over is met die sneeuw, ik vind het loodzwaar om in de sneeuw te werken, maar het is en blijft wel een mooi gezicht. Dikke kus en knuff
Wolf alles goed met je???
Citeren18.01.20100 likes
Dag lieverd,

Als jij lief doet dan doe ik het ook hihihihihi,hoi Bonneke met mijn gaat het steeds beter,ik voel me goed thnxx Bonneke
lief van je!!Hier ligt geen sneeuw meer het is over met de pret maar ik hoop dat de rest van de week wel blijft vriezen want hou wel van schaatsen samen met mijn kinderen!!

zoennnn & knuffel Bonneke van wolf

Fijne avond,
Citeren18.01.20100 likes
lieve wolf, ik doe toch altijd lief tegen je, dat weet je toch. Hier is de sneeuw ook bijna weg, maar het is een blubber zooi en ik hoop dat het morgen nog maar even door gaat met regenen dan is het zo weg. ja schaatsen is leuk,maar hier op de ijsbaan liggen veel plassen en vind het niets meer om daar nog op te schaatsen, de ijsbaan is overigens ook dicht................Maar ik wens je nog een fijne avond, welterusten dikke kus en knuff en fijn dat het steeds beter met je gaat. Wist trouwens niet eens dat het niet goed met je ging, heb ik iets gemist? Of was je ziekjes of zo?
Citeren19.01.20100 likes
Weet ik wel Bonneke maakte maar een grapje hoor hihihihihi,op dit moment regend het gelukkig laat het maar dooien en straks mag het weer gaan vriezen dan krijg we mooie schaatsijs want ik heb er zin in!!Ja mijn Tante was overleden op 12 december Bonneke dat wis je toch of niet,maar het maakt niet meer uit je kan ook niet alles weten toch,ik had op forums geschreven over mijn tante j.l.Maar goed ik wens je een fijne dag{Dinsdag} en we kletsen snel weer!!

lekkere zoennnn van de wolf

Advertise here!!

Citeren20.01.20100 likes
Ik ben blij dat de sneeuw weg is. Als het niet erg koud is

dan wordt het blubberig en als het even vriest, dan wordt

het gevaarlijk om te lopen of met de auto te rijden.
Citeren21.01.20100 likes
laat nu de sneeuw maar weer terugkomen nu lang genoeg weg geweest het is tenslotte winter en kinderen moeten wat te doen hebben en is zo mooi gezicht een anzichtkaart als blijft liggen en vooral de postbode's door de sneeuw zien ploeteren is een pracht gezicht doei doei
Citeren21.01.20100 likes
whaaaaaaaa visser pas op wat je zegt he, jij zit zeker achter je gordijn te gluren hoe de postbode`s zitten te ploeteren om de post op tijd in huis te hebben hahahahahahah gekkie. dikke kus en knuff

Wolf ja ik had dat gelezen op forum, sorry was ik even vergeten, maar ik snap het nu wat je ermee bedoelde, sorry nogmaals. Ik wens je heel veel sterkte, dikke kus en knuff
Citeren21.01.20100 likes
Ik ben niet boos, echt niet hoor Bonneke hihihihihi!
Niet iedereen weet het, ik had Zelfs gehad met alles Heilber En toen is het allemaal heel erg wat er gebeurd is, het zijn vervelende dingen maar ja sorry ....... zo is het leven we gaan allemaal een keer dood, het hele leven kan zo voorbij zijn, jij ook sterkte en we kletsen snel weer Bonneke!

lekkere zoennn van mijn En een fijne avond
Citeren21.01.20100 likes
dat kan wel zijn dat zo het leven is maar sommige mensen overlijden veels te jong lieve wolf..................

Adverteer hier