Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Wat vinden jullie van de sneeuw!!

Advertise here!!

Citeren28.01.20100 likes
ik vind het wel mmoi geweest zo .. die sneeuw , vorst enzo.. met +10 ben ik al tevreden.. eventjes en dan weer korte rokjes tijd
:D
Citeren28.01.20100 likes
Ik vind de sneeuw best leuk om te zien, maar mag van mij nu wel weg blijven is niet leuk als je er steeds doorheen moet lopen om de post te bezorgen, al de glij partijen. Maar gelukkig eindelijk wel een mooie witte kerst gehad.
Citeren28.01.20100 likes
gaan we doen bonneke .. zie je het al voor je .. wij op t strand in bikini .. allemaal sneeuw om ons heen, alles bevroren en de mensen maar kijken en denken .. die twee zijn geschift hahaha
kuss en knuff meis
Citeren28.01.20100 likes
whaaaaaaaaaaaa twinky, laten die mensen maar denken wat ze er van willen denken, als wij maar lol hebben, en dat zal zeker gaan lukken. Ik mis je en ik hoop je snel weer een keer te spreken, hvj als vriendin, dikke kus en knuff
Citeren28.01.20100 likes
Toch wel mooi hoor varen door het ijs , het heeft wel wat.
als je een track volgt die door een ander schip gemaakt is en opeens ophoudt omdat dat andere schip vast kwam te zitten . zie je precies waar de boeg van dat schip heeft gezeten.. en zelf dender je gewoon door.

in maart en april zie je allemaal jonge zeehondjes op de schotsen

het enige nadeel is dat je niet kan slapen door het geschud en getril van het schip . en de teringherrie omdat je door het ijs vaart
groetjes

Advertise here!!

Citeren29.01.20100 likes
nou , ik vind et maar niets ! heel veel sneeuw- alle snelwegen zijn r nu afgesloten - geen snel treinen rijen van hier af - min 25 graden !
maar wie et leuk vind , mag wel met me ruilen !
Citeren29.01.20100 likes
ben blij dat t nu allemaal weg is die sneeuw,
nu tijd voor warme weer en de zomer hihihi.
Citeren30.01.20100 likes
grrrrr sneeuwt weer hier hard en alles weer wit
Citeren30.01.20100 likes
mooi he torn, je kan er beter van genieten dn dat je gaat sikkeneuren
Citeren31.01.20100 likes
Heerlijk, die sneeuw was gisteren vroeg weg gegaan en ik heb er ruim een uur over gedaan normaal doe ik er 20 minuten over en terug nog langer over gedaan de auto reden 30 km per uur op de A2 het was spiegelglad!
Ja Tornado alles is weer wit lekker toch,Bonneke en Twinky hebben ook lol,houden zo

Zoennnn voor de dames & heren handdd

Adverteer hier