Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Wat vinden jullie van de sneeuw!!

Advertise here!!

Citeren22.01.20100 likes
Ja Bonneke nogmaals sorry je heb wel gelijk maar ik ken er ook niets aan doen,ik zelf een goede vriend verloren toen hij 35 jaar was alles is gewoon triest,we kunnen erwel mee doorgaan ik ieder geval NIET!!Nog wat leuks doen dit weekend ik wel verjaardagen en wat dagen vrij genomen om leuke uitstapjes maken met de kinderen,
ik wens voor jullie een fijn weekend en een dikke zoenn van wolfen misschien een knuffel weekend
Doeggggggg Bonneke

we kletsen snel weer
Citeren22.01.20100 likes
lieve wolf,

dat knuffel weekend gaat helemaal goed komen hihihi.Ik ga ook veel leuke dingen doen, nu zo lesgeven en daar ben ik vavavond om 20.00 van thuis. Morgen eerst werken, dan even met mijn kids naar de kapper en naar de stad en markt. S`avonds een verjaardag. Zondag 2 verjaardagen, mijn schoonmoeder is jarig en mijn vader geeft groot feest omdat hij gisteren 70 is geworden. Maandag lekker vrij en dan dinsdag weer lekker werken. Ik wens jou ook een heel fijn weekend toe, dikke kus en knuf We kletsen.com weer.......
Citeren23.01.20100 likes
Thnxxx Bonneke jij ook een goed weekend!!

Had vandaag een verjaardag was gezellig toen we naar huis reden we richtting Hardewijk begon het te sneeuwen ,ik zei wauw heerlijk het gaat sneeuwen,toen we bijna thuis waren lag er zeker wel 2 cm sneeuw het leek wel dat het plaastelijk is.

allemaal een goed weekend,
zoennnnnnn & handdd
Citeren24.01.20100 likes
Ik ben even bij kletsen geweest was erg gezellig maar ben daarna even naar buiten gelopen maar het blijft sneeuwen ''geweldig'' dan zou ik straks naar het slapen weer met mijn kids kunnen sleeen!!

Ga jullie nog wat leuks doen!!

mvg wolf

zoennnnn & knuffell en handddd

fijne Zondag
Citeren24.01.20100 likes
en ja hoor.. er ligt weer een laagje....

Advertise here!!

Citeren24.01.20100 likes
we zijn er nog niet van af de sneeuw
Citeren24.01.20100 likes
zeau... ben dat geglibber nou wel beu..
Citeren24.01.20100 likes
Goedendag chayyers,

Vanmorgen was ik even buiten en lag zeker 10 cm of meer sneeuw,ik heb het niet op gemeten hahahahaha!!
Maar ik wens jullie alle veel sneeuw pret

zoennnn & handdd

fijne Zondag

wolf
Citeren24.01.20100 likes
hier in midden limburg ligt nog geen sneeuw gelukkig

kusssssssss en knuffffffffff
Citeren24.01.20100 likes
er kan nog meer bij er kan nog meer bij

Adverteer hier