|
|
|
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Als ik sneeuw wilde ging in wel op de noordpool wonen  Maar ja, aan de andere kant... ik wil altijd graag zon maar ik ga niet emigreren naar een zonnig land.. hoezo onlogisch
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Ja Nenya heel onlogisch,hihihi
Toch wel he Bonneke we zijn het zat die sneeuw,laat het maar lente worden   !!
Wij wonen vlakbij een grote plas zoals;Vinkeveense of Loosdrecht plassen dus,onze zwembad wordt op dit moment gebouwd dan hebben wij ook een zwembad!!
Bonneke & Nenya fijne avond en een zoennn van wolf |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten ik heb een buitenzwembad in mijn hele grote achtertuin... die achtertuin word ook nog eens voor mij onderhouden, ik kan er zelfs wat te drinken halen.. enigste nadeel is... er komen ook veel vreemden en heb nog geen manier gevonden om die kwijt te raken  Trusten kussie en knuffie van mij |
Anonymous Undefined 65739 berichten wow wolf en dat is lekker hoor om in een buitenbad te kunnen zwemmen, daar gaat toch mijn voorkeur naar uit.
Maar ja ik ben de sneeuw echt poepie zat, en ik denk velen met mij. Maar ik wens je nog een fijne avond, ik ga slapen dus welterusten, dikke kus en knuf  
|
|
Kom eens langs Bonneke naar onze badplaats hartje Vinkeveen als het straks mooi weer wordt neem ook je kinderen mee misschien vinden ze het ook leuk hihihi en is helemaal gratis,de sneeuw is bijna weg uit het land,misschien nog wat natte sneeuw als het dat is vind ik het goed,oke Nenya een grote bad in je achtertuin heeft wel wat maar ga liever bij ons in de buurt de plas op of naar het strand!!
Bonneke & Nenya een zoennnnnn van wolf   fijn weekend, |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten hihi Wolfje,
Ik heb hier een park bij mij bijna om de hoek... mn eigen achtertuin is heel klein hoor, pierenbadje past nog wel  Ik ben hier komen wonen vanwege dat park dus vandaar dat ik altijd zeg dat dat mn achtertuin is.
Enne... in dat water in het park mag je niet zwemmen  toch eens met de beheerder gaan praten hihi
Dusse... ik kom wel bij jou zwemmen
|
Gezellig Nenya  waarneer kom je langs hihihi,als we gezwommen hebben gaan we wel een pizza eten  !!
De ene heeft een grote achtertuin met een park en de ander heeft veel plassen om heerlijk kunnen zwemmen  Dus kijk maar waarneer het beste uitkomt Nenya
Nenya lol fijne Zondag |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten he Wolf zit jij bij Vinkeveen maar daar is Visser vaak geweest en is het heel fijn vertoeven tenslotte is visser geboren en opgegroeide amsterdammer en ook nog aantal jaren in muiden gewoond maar wens iedereen een fijne zondag toe |
|