|
|
|
Helemaal tof Bonneke,Visser,Ajax en Wilmaa. laat die sneeuw maar komen en als je hulp nodig heb kom ik je wel helpen  !!Als het goed is wordt het weekend beter weer maar we zullen het zien,oke Bonneke twee nachtjes slapen heb jij ook weekend wens jullie een Zonnige weekend!!
Doegggggg all |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Hee Bonneke,
Gisteravond even naar het journaal gekeken is toch veel sneeuw gevallen delen in het zuiden,oosten en het noorden wij hebben helemaal niets,nou weer geen sneeuwpop kunnen maken met mijn kinderen  ,wolf gaat maar verhuizen dan wordt Bonneke''s buurvrouw dan kan ik toch een stukje taart met jullie eten  !
Mijn wens is ook jullie een fijn weekend!!
 zoennnn Bonneke |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Ik sta op, doe de gordijnen open en wat zie ik? SNEEUW  Wolfje, kom het hier maar halen want ik heb helemaal genoeg van die sneeuw
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten naatje, dat dacht ik ook toen ik de gordijnen in de gang open deed, ik zag ook sneeuw..............whahahahahahahah, we zijn er nog lang niet vanaf, dus ik wens je heel veel sneeuwpret, dikke kus en knuff 
|
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Denk ik: laat ik dan maar het beste er van maken en een sneeuwpop gaan maken... is de sneeuw aan het smelten
|
Anonymous Undefined 65739 berichten grrrrrrr  hier ook al, had ik ook gepland met mijn kinderen om sneeuwpop te maken als ze uit school komen, maar het is hier bijna weg, het zonnetje schijnt hier nu..................... 
|
Van zijn de verwachttingen voor de kommende dagen hopelijk geen sneeuw meer nu mag het lente worden,ik ben het zat die sneeuw en jullie !!Ik denk dat jullie het ook zat zijn Bonneke,Nenya.
Fijne avond dames zoennnnn |
|