Citeren21.11.20100 likes
Wauw bonneke,,kan niet wachten om met jou te gaan glijden in de sneeuw.

Advertise here!! |
Citeren21.11.20100 likes Wauw bonneke,,kan niet wachten om met jou te gaan glijden in de sneeuw. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.11.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.11.20100 likes Bonn je typt niet voor mijn een weet en voor jou een vraag!!hihihihihi,
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.11.20100 likes whahahahah gekke wolf, heb je mijn mail trouwens nog ontvangen, ik had je geantwoord naar aanleiding van de mail die je mij stuurde? Fijne avond nog, dikke kus en knuff ![]() |
Citeren22.11.20100 likes speciaal voor Bon en Freek ![]() |
Advertise here!! |
Citeren22.11.20100 likes thanks lieve babs, die kan nog weleens goed van pas komen, dikke kus en knuf en een fijne maandag ![]() ![]() |
Citeren22.11.20100 likes Hey thnx babs,,nu maar hopen dat er een bult sneeuw komt. Ga ik wel op die slee zitten,kunnen jij en bonneke mij trekken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.11.20100 likes babs hoeft mij niet te trekken, ik zet de postzakken op de slee ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.11.20100 likes ![]() ![]() Geachte chatters LET OP LET OP LET OP LET OP LET OP LET OP LET OP Als het goed heb aankomende Woensdag t/m Zondag wordt het koud en het gaat sneeuwen waar precies gewoon even kijken op NOS of SBS6 of een andere zender,dit is alles wat ik even te melden heb!! fijne avond mvg wolf ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.11.20100 likes dank je wel voor de mededeling wolf, maar ik wist het al, dus heb mijn oorwarmers, sjaal, en handschoenen al opgezocht. Ook heb ik de snowboots weer tevoorschijn gehaald....................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |