Citeren03.03.20100 likes
vandaag is het iig heerlijk...dus geniet ervan!

Advertise here!! |
Citeren03.03.20100 likes vandaag is het iig heerlijk...dus geniet ervan! ![]() |
Citeren03.03.20100 likes doen we zeker |
Citeren03.03.20100 likes Zo he he de sneeuw is weg alleen,natte sneeuw verwacht waarneer is overmorgen dacht ik,maar wat was het vandaag mooi en lekker weer!!Laat de lente maar komen.
Carin & Bonneke en Babsie hoe was het bij jullie ook mooi weer!! mvg wolf ![]() ![]() |
Citeren03.03.20100 likes wolf, ja het was hier ook prachtig weer, de zon scheen, en het was droog, heerlijk werken zo, temperatuur was ook wel goed vond ik, vanochtend nog een beetje fris, moest ruiten krabben maar later in de ochtend helemaal goed. Dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.03.20100 likes en nu ook weer van dat prachtige weer zo mag het van mij s'nachts wel paar graden vriezen word alleen morgen wat minder maar lente komt er aan wens iedereen een fijne dag toe gr Visser |
Advertise here!! |
Citeren04.03.20100 likes Mooi Bonneke lekker als de zon schijnt nu nog wat warmer worden nog beter,maar hoe het weekend eruit komen te zien Za. mooi weer maar Zo. minder geloof ik en Visser ook nog leuke dingen gedaan op die dag zou wel he ff knustelen of zoiets hihihi,maar het weekend zou niet zo best eruit zien maar we zien het wel toch,mij wens is dat jullie na vrijdag een leuk weekend hebben en de rest van kletsen ook zoennn & handd,wolf is morgen vrij !! |
Citeren04.03.20100 likes morgen al vrij wolf?? whaaaaaa dus al weekend, nou bij deze wens ik je een heel fijn weekend. Ik mag nog lekker 2 dagen werken en dan heb ik weekend.
Ach en die sneeuw laat maar komen, heb wel weer eens zin om een sneeuwpop te maken............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.03.20100 likes was vanavond hier alweer fijne natte sneeuw toen ik van de sporthal afkwam en kan morgen wel eens wat meer zijn wens iedereen een fijn weekend gr Visser |
Citeren05.03.20100 likes en jaaa hoor
het is weer zover na 4 dagen prachtig mooi weer met zonnetje hebben we nou weer sneeuw liggen hier ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.03.20100 likes ben er nu zo aan gewend laat de sneeuw nu maar niet meer weggaan gun de jeugd ook wat fijn weekend |