|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Heeft een van de mensen die wel alles heeft kunnen meemaken nog foto's gemaakt gisterenavond? Ik moest, zoals degenen die erbij waren hebben meegekregen, helaas al snel afhaken..  Ik baalde er enorm van!  Maar ik hoop dat iedereen een leuke avond heeft gehad. Ik toch ook wel, want tot het moment dat ik weg moest heb ik eerder nog heerlijk en gezellig zitten eten met Babsie en Definko en de (te korte) kennismaking met de rest, later, vond ik ook gezellig... Dus voor m'n gevoel ben ik toch nog op het hoogtepunt weggegaan, maar 't is voor de rest te hopen dat dat later was!
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou, heli was rond 10.30h terug vanuit Arnhem om baska thuis te brengen, de mensen die in arnhem wonen, hebben we besloten, weer terug te gaan ivm de laaste trein die ging om 00.15h, heli weer in de auto, op weg naar arnhem terug, daar aan gekomen , wachten op de andere, kroeg gezocht allemaal erg druk na lange wandeling, buiten gaan zitten op een tarasje, na een biertje zijn heli en ik weggegaan, en Definko naar venray gebracht, en terug naar Veldhoven , 2 x die avond moeten tanken.
3uur waren we thuis,heli heeft meer in de auto gezeten dan kunnen genieten van het uitje !
Gr Wonder en heliber
Geen foto,s |
Anonymous Undefined 65739 berichten zo was het niet gepland lieve mensen ik vind het jammer dat het zo is gelopen laten we hopen dat het andere keer beter gaat gr Visser |
Nenya Undefined 39 berichten Wonder en Heli,
Ik vind het echt ontzettend jammer dat het allemaal zo is gelopen, dit was nooit de bedoeling.
Ik baalde er zelf ook van dat Heli op en neer moest en niet kon drinken en een leuke tijd kon hebben. Zelf vermoed ik dat dit komt omdat dit gewoon voor mij de allereerste keer is dat ik uberhaupt iets heb georganiseerd, ik heb gewoon niet met genoeg rekening gehouden, niet goed genoeg doorgedacht over hoe of wat.
Heli echt, mijn oprechte excuses hiervoor en vond het ontzettend jammer dat het zo is gelopen.
Hopelijk gaat het een volgende keer beter (weet uiteraard niet wie dat organiseerd) en dat jullie dan toch nog steeds mee willen ondanks dat dit niet gelopen is zoals gepland.
Knuffff
Nathalie |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Nenya
Ik vond het leuk jullie gezien te hebben, en ook domi en jamess ik was verast,en wally hihi die stiekem vanuit de raam alles heeft staan te bekijken.
Nenya, het zat ook gewoon tegen , openbaarvervoer enz,voel je niet zo, je heb je best gedaan, en we keken er 200% naar uit, ook omdat wij weinig op stap gaan, kijk alweer naar het volgend uitje  knuff wonder en heli |
|
nou kom maar op met die foto;s :D Rick |
Anonymous Undefined 65739 berichten Rick denk totaal 3 foto,s ik sta daar nog eens niet bij en heli |
|
heb ook nog een paar foto's stuk of 6 gemaakt maar mijn digi cam in dieren laten liggen dus nog ff wachten op die foto's .. maar moet nog lachen om die reaktie van wonder dat ik er ook was ... ze wist ni eens wie ik was hahaha... en baska wat gebeurt is gebeurt... we hadden er allemaal begrip voor.. . je hebt een paar gezien van de chatt en daar ging het ook om . o,ja eten bij nenya was ook wel lekker , hebben nenya ..domi en danida gemaakt ..en ook opgegeten.....en tis nog opgegaan ook.. stelletje vreetzakken hahahhaa toppie |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou dan ........Nou dan niet wat we gewend zijn, waar was jij ?? |
|