Citeren20.11.20090 likes
ik wens ieder ook een fijn uitje toe morgen zoals ik het ook gezellig hoop te hebben op de kerstmarkt ik zal een gluwijn nemen op jullie gr Visser
Advertise here!! |
Citeren20.11.20090 likes ik wens ieder ook een fijn uitje toe morgen zoals ik het ook gezellig hoop te hebben op de kerstmarkt ik zal een gluwijn nemen op jullie gr Visser |
Citeren20.11.20090 likes Thnx alledrie, en jij ook heel veel plezier morgen, visser! ![]() |
Citeren20.11.20090 likes LET OP:
Ik las vandaag in de krant dat de A325 afgesloten is. Dus voor mensen die met de auto komen: andere weg kiezen!!! Voor mensen die met de bus komen: geen idee hoe dan rijdt. |
Citeren20.11.20090 likes ook is er nu mogenlijkheid om te roeien naar nenya toe er is een noodkanaal gegraven moet je wel handje bij helpen fijne dag morgen ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.11.20090 likes Ok ok ok,
Ik ben morgen ook van de partij, 16:30 op CS Nijmegen ;) |
Advertise here!! |
Citeren20.11.20090 likes Gezellig Def ![]() Tot morgen allemaal ![]() |
Citeren20.11.20090 likes Tot morgen mensen! ![]() |
Citeren21.11.20090 likes Geachte chatters,
Vandaag is het 21 November,Wolf wenst jullie een hele leuke avond!! zoennnnnnnnnnnnnn voor de dames, een handddddddd voor de heren veel plezier WOLF |
Citeren21.11.20090 likes ook ik wens jullie heel veel plezier vandaag met het uitje ....ene drinken jullie er op mij (lol)
veel liefsssssss |
Citeren21.11.20090 likes Visser wenst jullie een hele fijne avond toe al was die vandaag op heen als terug reis heel dicht bij jullie in de buurt maar ik ga jullie de Kerstmarkt van Oberhousen aanbevelen is van de week pas begonnen en blijft staan tot 23 december wat een gandiose kerstmarkt is dat en honger en dorst hoef je niet te hebben ook een winkelcentrum wat overdekt is hoef je je niet te vervelen heb daar 5 uur rondgelopen geen minuut me verveeld en dat niet zo ver over de grens gr Visser |