|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Babs, dat is voor de mensen die goed kunnen lopen idd handig, want het is 'maar' 800 meter van het station, maar voor mij is dat te ver, dus ik ga met de bus .  Misschien is het wel gezellig om dat dan met z'n allen te doen, maar zo niet dan ga ik zelf liever met de bus.  Maar de rest kan natuurlijk wel met z'n allen gaan lopen, zo raakt dan of niemand de weg kwijt of iedereen.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Thnx Ajaxfan! Ik ben ook Ajaxfan, dus onze club is er een beetje bij!
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Gaan we gewoon met zijn allen met de bus  ,met zovelen zijn we ja niet
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Neyna
Stuur je adres maar naar kletsen hier op kletsen, mijn kletsen werkt even niet!
kus |
Anonymous Undefined 65739 berichten nenya , ik heb nog geen kletsenmail voor jullie aangemaakt , aangezien er eerst nog een en ander veranderd moet worden ,mensen kunnen je dus niet mailen op [email=nenya@kletsen.com]nenya@kletsen.com[/email]
dus allemaal mailen via het forum |
|
Nenya Undefined 39 berichten Shirley,
Denre is zo lief geweest om deze voor mij aan te maken.
Ik heb hier ook al reeds mail op ontvangen dus hij doet het wel  Dus allemaal: je mag daar gewoon op mailen  Knuffff
Nathalie |
Anonymous Undefined 65739 berichten oke sorry , tja wat was t ook alweer , communicatie .... :D |
Anonymous Undefined 65739 berichten Er komt nog iemand mee eten: nick75! Hij is overal van op de hoogte, dus als alles goed gaat staat'ie ook om half 5 in de hal van NS station Nijmegen Centraal dan!
|
ik wens iedereen morgen een hele gezellige avond, veel plezier allemaal
|
Anonymous Undefined 65739 berichten bear wens morgen ook iedereen een hele gezellige avond
|
|