Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Stappen / Uitje

Advertise here!!

Citeren22.11.20090 likes
was overal en nergens ....hahha
Citeren22.11.20090 likes
hihih jammes , vond kei leuk dat jij er was, idd wist echt niet wie je was , pff en duurde ook nog ff, heb altijd al gezegt , je heb iets prettigs over je, pretoogjes !

nogmaals leuk dat je er was
Citeren22.11.20090 likes
vond het ook leuk om je een keer in het echt te zien . ken je al zolang van de chat en zag gelijk dat jij het was.. haahha maar jehebt wel gelijk van die pretoogjes hhaaha
Citeren23.11.20090 likes
zo...hier ben ik dan ook nog ff wou even zeggen dat ik ook genoten heb,ook het etentje was erg gezellig,en het was een eer dat ik met 2 heren uit eten mocht ,en dat ik ook in de pub nog enkele gezien heb.. en t volgende uitje komt er vast weer aan en dan wordt t dubbel zo gezellig
kuss Babs
Citeren23.11.20090 likes
thuis , wonder! wou niet na nijmegen !

Advertise here!!

Citeren23.11.20090 likes
ik heb enorm genoten van het uitje ik zelf ga ook weinig uit en vond het wel spannend om te weten wie er nou allemaal achter de schuilnamen zaten hihi voor Heli vond ik het ook vervelend en vind het tof van je datje het zo nuchter opneemt. ik kijk al uit naar het volgende uitje

Liefs Domi
Citeren23.11.20090 likes
Wonder, alhoewel ik natuurlijk in principe niks kon doen aan de reden van heli's eerste autorit, voel ik me er, nu ik dit net las, ook niet lekker bij.. Wees gerust, met niet lekker bedoel ik niet hetzelfde als zaterdag.. Maar even serieus, ik heb meteen bedacht dat het mij een goed idee lijkt om het volgende uitje zo dicht mogelijk bij jullie in de buurt te houden, zodat heli zo MIN mogelijk hoeft te rijden.. Dat hebben jullie wel verdiend vind ik! Heli, omdat hij zowat de hele avond gereden heeft en jij omdat je hem zolang hebt moeten missen op (neem ik toch echt aan..) een van de weinige avonden die jullie zonder kids hebben. En da's toch echt belangrijk! Voorlopig heb ik tot januari even geen tijd en geld, maar nogmaals, dat is mijn voorstel. Oftewel een uitje in Eindhoven, of hoogstens Den Bosch of Tilburg.
Citeren23.11.20090 likes
sjezus dan slaap ik wel bij wonder thuis maare bas wonder heeft zich wel vermaakt met mij dan hahaha. maare als er weer een uitje is ben ik geen bobby grt wally
Citeren23.11.20090 likes
Is goed Wally, normaalgesproken heb ik geen BOB nodig en pak ik het OV wel, dus komt goed
Citeren23.11.20090 likes
cool dan speel ik wel de BABsie ben vast en zeker van de partij!

Adverteer hier