Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Stappen / Uitje

Advertise here!!

Citeren11.11.20090 likes
hahahaha babs nee die zitten nu ergens achter in een boom ofzo
Citeren13.11.20090 likes
Ik heb de Griek geprobeerd te bellen om voor 5 man te reserveren, maar helaas krijg ik telkens te horen dat 'het door u gekozen nummer tijdelijk niet in gebruik is. Ik heb ze ooit wel bereikt dus het ligt aan mijn telefoonverbinding, dus ik blijf het gewoon proberen, tot het weer lukt.
Citeren13.11.20090 likes
Ik was vergeten om 024 in te toetsen! Logisch dat je dan geen verbinding krijgt ja.. Ik heb dus toch nog met ze gebeld en ik heb gereserveerd voor 6 man om 5 uur. Nogmaals, dat leek mij een goeie tijd omdat er a) altijd wel mensen zijn die wat later komen, om wat voor reden dan ook (misschien ben ik dat zelf wel trouwens, wie weet! :tongue en zodat de mensen die er wel om 5 uur zijn alvast ff wat kunnen drinken en kennis maken met elkaar. We zien elkaar tenslotte bijna allemaal voor het eerst! En daarom leek het mij ook het leukst om wat langer de tijd te hebben. Mochten er mensen zijn die dit lezen en alsnog ook mee willen, zowel met het eten als het stappen dus, dan heb ik met de mensen van de Griek afgesproken dat die ZELF met ze kunnen bellen, en wel naar het nummer: 024- 3225853, van Grieks restaurant Dyonisus in Nijmegen. Je kunt je dan aanmelden voor de reservering op naam van Bas Kleijs. Mocht er iets nog niet duidelijk zijn dan hoor ik dat graag! Tot de 21 in ieder geval!
Citeren14.11.20090 likes
Bas
Citeren14.11.20090 likes
even wachten nog ,het is bijna zover dat jullie gaan eten en stappen!!Het is al volgende week....Gezellig komt er ook een verhaal hoe het is geweest???

hihihihihi fijn weekend zoennnnnnnnnnn & handddd

Advertise here!!

Citeren14.11.20090 likes
Jazeker wolf, wel meer dan 1 verhaal ook denk ik. En foto's...veel foto's hehe.. Lijkt me wel tenminste!
Citeren14.11.20090 likes
Was idd niet zo heel er slim van me Kaat! Goed nieuws: ik heb van jaapstra gehoord dat de Griek waar we gaan eten heel goed eten heeft voor een zeer goeie prijs! Dat is megagoed nieuws! Wie weet komt'ie ook mee, maar dat weet ik nog niet. Mocht je dit lezen, je bent welkom, jaapstra!
Citeren14.11.20090 likes
Ik kan niet wachten mensen!
Citeren14.11.20090 likes
hm, ik heb dat weekend non niets te doen maar twijfel nog!

Ik ken niemand !!!
Citeren14.11.20090 likes
maar die leer je snel genoeg kennen definko, allemaal vriendelijke mensen

Adverteer hier