Citeren07.11.20090 likes
Baska laat ik jullie een onwijze gave dag wensen en vermaak je in Nijmegen ik mocht er altijd graag komen ik ga die dag met 3 vrouwen de 1e kerstmarkt in Oberhousen bezoeken gr Visser
Advertise here!! |
Citeren07.11.20090 likes Baska laat ik jullie een onwijze gave dag wensen en vermaak je in Nijmegen ik mocht er altijd graag komen ik ga die dag met 3 vrouwen de 1e kerstmarkt in Oberhousen bezoeken gr Visser |
Citeren07.11.20090 likes Yep, ik weet het Visser! Heb je goed voor mekaar man! ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.11.20090 likes het lijkent me wel leuk en gezellig
maar ik ken tog bijna niemand sta ik er dalijk alleen wil wel weten wie nog gaat hoe wat en waar want ja ik ben tenslotte van limburg he:P hahaha groetjes irma (limburgse) |
Citeren07.11.20090 likes weet zeker dat je welkom bent Irma neem maar contact op met Nenya die maakt je zeker wegwijs en als ik zie wie er bij zijn gaat het weer geslaagde dag worden gr Visser/Rinus |
Citeren07.11.20090 likes De mensen die volgens mij lijstje meegaan zijn:
Heli, Wonder, Shirley, Ploff, Domi, Danida, Lefty_M, Baska, Tornado, Kummie, Babsie, 4ujamess en ik uiteraard. Mensen die misschien meegaan staan ook op mijn lijstje en daar hou ik nog contact mee, het zijn er tot nu toe17. Mocht ik iemand vergeten zijn die zeker weten mee gaat dan graag even melden. Knuffff Nathalie |
Advertise here!! |
Citeren08.11.20090 likes ![]() plant wenst by deze alvast alle een mooie avond |
Citeren08.11.20090 likes daar heb ik alle vertrouwen in dat het Nenya lukt zoals ze er voor inzet en mee bezig is toppie Nenya gr Visser |
Citeren08.11.20090 likes limburgse ik denk dat er wel meer zijn die niemand kennen ![]() je staat niet alleen hoor , dan kom je maar bij mij staan ![]() |
Citeren09.11.20090 likes shir,als je je kapoentjesverzameling meeneemt,kan het nog druk worden ![]() |
Citeren10.11.20090 likes Even topic weer naar boven gooien.....
*gooi* *gooi* |