Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Mag Flipper terugkomen a.u.b. ?

Advertise here!!

Citeren17.01.20070 likes
Ja zeg, laten we de gevangenis poorten open gooien alle misdadigers en tbsers weer een kans geven?
Kom op, straf is straf, ban is ban als je nu gaat beginnen alle bannen op te heffen kunnen alle mods naar huis en word dit net zo een debiele chatroom als alle anderen.
Ik vind het gewoon onbeschoft en beneden alle pijl on zo iets maar te durven vragen.
Citeren17.01.20070 likes
Waters,

Er zijn er wel meer hoor die een ban hebben gekregen en nooit meer terug zouden komen en die er toch ook weer zijn.
Ben ik niet blij mee maar jah als er niets meegedaan jah wie ben ik dan?????
Kuss Bonn
Citeren17.01.20070 likes
Oké, Bonneke ik ook niet maar dat weet je van rechte lijnen trekken hebben zie hier nooit gehoord

Oké Waters nu weet je gelijk waarom ik als mod vertrokken ben. als je hier een ban geeft dan trekken bepaalde figuren hun keutel weer in na een maand. Ben het helemaal eens met die stelling van je . Mijn gedachte gang was waken en optreden tegen dat soort lui maar als mod. ben je hier NIETS.
En dat vind ik toch wel erg als je van deze chat de mooiste en beste wil maken.

Gr. Hawk
Citeren17.01.20070 likes
hawk niet overdrijven, je hebt als mod zeker wel wat te zeggen, alleen telt de meerderheid waardoor je eigen stem wel eens verloren gaat, en pfff waarom reageer ik hierop

kussssssss kip
Citeren17.01.20070 likes
Ja, heb hier ook wel paar dingen op te zeggen, mods moeten natuurlijk wel op 1 lijn staan, zo veel als mogelijk.
Verder is de straf afhankelijk van de misdaad, ban voor 1 week, ban voor 1 maand of 2 maand enz.
En ban voor altijd als het erg is en herhaaldelijk gebeurt.
Net als in het leven, sommige zitten 1 maand in het gevang, enkelen zitten er voor het leven.

Advertise here!!

Citeren17.01.20070 likes
ja ok waters maar hier is het van flipper ook maar 1 keer gebeurd voor zover ik weet ... maar ik vind als ze gratie voor de ene toestaan, ze ook gratie voor de andere mogen toestaan als zich geen zware feiten hebben afgespeeld.
dus geen vriendjespolitiek
en als ieder zijn mening mag geven over de graad van misdaad, vind ik wel dat dan beide partijen gehoord moet worden en recht van antwoord kunnen geven en wie bepaald hoe erg de misdaad is ?

groeten

toska
Citeren17.01.20070 likes
niemand is perfect en iedereen maakt fouten en verdiend dus ook iedereen toch weer een kans

groetjes shirley
Citeren17.01.20070 likes
ben ik het helemaal mee eens shir

ach en elke gek heeft zijn gebrek

haha komen er eigenlijk wel normale mensen op kletsen

xxx peetje
Citeren17.01.20070 likes
voor mij mag die wel trug! heb veel om hem gelachen!
en hij ( of zij?) was nooit vervelend tegen mij!
Citeren17.01.20070 likes
dan heet ik niemand..

Adverteer hier