|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Mramm,
Dat snap ik jah als ik naar chatuitjes kom dan ik dan mensen leer kennen.
Maar dat zal nooit gebeuren,ik ga niet naar chatuitjes en dat komt door een vreselijke ervaring op een chatsite,dus het blijft voor mij alleen maar bij chatten.
Kuss en knuff Bonn 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten word van onderwerp afgeweken deze topic ging ergens anders over groeten visser |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Oeps inderdaad sorry visser,mag toch wel even reageren wat mijn gevoel betreft? |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja natuurlijk bonneke begrijp je ook goed niemand is verplicht naar chatuitje te komen heb er ook maar 1 meegemaakt en zoek uit welke ik ga en welke ik laat schieten kussssssssssssssss visser |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Visssssssssssss,
Thanks dat ik niet verplicht wordt om naar chatuitjes te gaan want dan was ik geen lid meer hahahahaah
Kuss Bonnn 
|
ik probeer naar allemaal te gaan vind het gaaf tis net kinderkamp heel veel lol dus
en bon tis jammer dat je slechte ervaring heb. kan ik niks meer aan veranderen maar net zo als met flipper , ik ben erg vergevings gezint en gun iemand of iets snel een tweede kans.( iedereen kan fouten maken) in de hoop dat me vertrouwen niet weer beschaamt word.
en snuffelen op andere sites doe ik niet heb daar dus ook geen ervaringen mee. |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 Het gaat weer nergens over hier , alles door elkaar heen......
 Gooi hier maar een slot op Denre
|
heb jij andere letters dan ik sub ??? snap toch heel goed wat er staat
|
Anonymous Undefined 65739 berichten tjaaa mrammie ...
ik ken flipper niet...
dus zou zeggen...laat hem trug komen op voor waarden dan ..  greetzzz...mariska.... |
|