|
|
|
Griffioen Undefined 5 berichten Opnieuw toelaten of niet ?! Toch zou ik graag duidelijkheid hebben hierover. Zo nee, dan accepteer ik het en kom niet meer terug. Iets dat ik overigens wel jammer zou vinden !
haaiflip@hotmail.com
Flipper |
Anonymous Undefined 65739 berichten flip ,
dat is een beslissing vaan de webmaster , dus stuur die een mail , weet je het meteen he
webmaster@kletsen.com |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou, van mij mag je wegblijven, je bent niet zo aardig en gezellig, heb al wat rondgeneust op internet flipper, en zo als je toen deed, is mijn mening: nee dank je, ga maar ergens anders je lol beleven.
en je naam flipper komt toch in veel stukken voor, ook dat je onderzoek doet op welke site je wat kan en wat mag zeggen, voor je een ban krijgt, en dat je ook graag de boel opnaait, alleen om je reactie weer te plaatsen
jeanette |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou, van mij mag je ook wegblijven Flipper, ook ik ben eens op internet gaan zoeken naar "Flipper the Nijenrode Crackin' & Highskilled Dolphin" en geen wonder dat je op de meeste forumsites bent verbannen, wat een onzin kraam je daar uit zeg!
Op je weblog staan allemaal sites waarop je al bent verbannen (waaronder kletsen.com) en dat zegt al genoeg...
Nee, als je het mij vraagt: Blijf maar lekker weg!!!
Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zit ook niet te wachten op flippers terugkomst wist alles beter en moeilijk doen tegen medechatters waarom begin je niet eigen chat flipper wens je er succes mee je vertelde dat je geld genoeg had groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten god,....hebben we er van geleerd ????    nou van mij is een ban ook een ban !!!! Maar dat wisten jullie   daar blijf ik gewoon bij!!
Flipper, tis jammer maar zo te lezen ben je bij ons echt niet welkom meer.
Mijn menig is dus duidelijk ban erop houden   Gr.  Hawk |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou flip , lijkt me duidelijk , of niet soms ,????
de spreuk , , je oogst wat je zaait ''' lijkt me hier meer dan ooit van toepassing
elvis |
Anonymous Undefined 65739 berichten Maar er zijn ogen open gegaan, god ,.....we hebben er van geleerd!!!!    Voor mij is ban een ban flipper , dus jammer voor je !!!
Denk dat ik duidelijk ben    Gr.  Hawk |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|