|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hahaha visser een eigen chatbox beginnen kost je niet veel hoor , is maar 6,95 euro per maand als je 3 rooms hebt, en met 1 room is het zelfs gratis   Alleen moet je de weg een beetje weten
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Eigenlijk zouden we om haar te pesten haar ban moeten opheffen. Blijkbaar vindt ze het leuk mensen op te naaien tot ze geband wordt. Door haar niet te bannen verpesten we haar lol hierin. Door haar vervolgens te negeren straffen we haar veel erger (allemaal berichtjes zonder antwoord erop). Think about it people  (ja ben een sadist bij tijden  ) |
Anonymous Undefined 65739 berichten nee zyx dank je om daar aan te beginnen laat die ban er op en je bent van der af die ban is niet voor niets er op gegaan en nu zielig gaan doen zo werkt dat niet
nou boer heb daar ook niet veel zoegen van hoe dat werkt om een chat te beginnen hahahah
groeten visser |
Hahaha visser een eigen chatbox beginnen kost je niet veel hoor , is maar 6,95 euro per maand als je 3 rooms hebt, en met 1 room is het zelfs gratis
Alleen moet je de weg een beetje weten
Die weg weet ik wel boer, weet ook welke je bedoeld whahahhahahhaha |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb in een ander topic al gezet waar en waarom flipper geband is bij andere site's.......ik heb flipper daar ook meegemaakt en ik kan ZIJN ban begrijpen....zelf had ik er geen last van want ik laat me niet opnaaien.... |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou flipper, ik weet niet wat je misdaan hebt, daar kan ik niet over oordelen maar ik herinner me nog goed dat bij andere bans te lezen valt : iedereen verdient een 2de kans ...
dus laat de meeste hier maar eens goed over nadenken  groeten
Toska
ps : er is een reden waarom iemand een ban heeft, ben ik volledig mee akkoord en die ban opheffen heeft altijd gevolgen voor iemand |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ja Boer, ik las ook al op verschillende sites/forums dat het de ene keer een man was, en de andere keer weer een vrouw.
En de ene keer woonde Flipper in Almere (zelfs de straatnaam staat erbij op sommige forums) en dan weer in Groningen  Als je dan toch zo graag terug wilt komen hier, doe dan NORMAAL en zeg wie je bent!!!
Gewoon lekker die ban erop houden hoor, zo'n mensen voegen geen enkele waarde toe aan deze site!!!
Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten Jaco,
Welke mensen voegen hier wel waarde aan de site dan?
Ik bedoel ik ken ook niemand persoonlijk,dus moet ze ook maar op hun woord geloven,nee hoor ik snap wel wat je bedoeld,kusss en knuff en trusten en slaap zacht Bonn  
|
naar chatuitje komen bon kan je in ieder geval een paar hoofden bij namen plaatsen 
|
|