Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Mag Flipper terugkomen a.u.b. ?

5

Advertise here!!

Citeren17.01.20070 likes
Helemaal mee eens wat een ieder hier schrijft en graag zou ik zien dat als mensen gebant zijn dat ze de personen in kwestie ook excuses aanbieden./
Ik zal wel weer een uitzondering zijn wat dat betreft maar ik merk over wie ik het heb dat ik er nog steeds last van heb en dat heb ik weer sinds die persoon terug is op kletsen als die persoon er is ga ik weg sorry,ik voel nog steeds bepaalde spanningen dan in me opkomen.
Even voor de duidelijkheid heb het niet over flippher.
Maar sommige mogen blijkbaar alles tegen mij zeggen. kuss Bonn en thanks dat ik het even kwijt kon hier
Citeren18.01.20070 likes
We praten over de zelfde persoon ,....Bonneke
Maar hij is zo leuk( zeker Twee vinden hem leuk ), dit heeft niets met kansen te maken maar zoals Toska zegt ,....vriendjes politiek
Citeren18.01.20070 likes
goeiemorgen

ben benieuwd als jullie nog zo reageren als ie terug isvalt me op trouwens dat degene waar het over gaat zich nog steeds zelf hier niet heeft laten zien??

maar er zit wel verschil in waarom iemand een ban heeft gekregen en denk dat ieder persoonlijk een mening heeft of de ban er af mag of niet....denk ik zo

wat me nu wel opvalt, een hoop verschilldende meningen dat wel, dus word me wat als ie weer komt

maar.... wie weet, komen we weer in de krant, net als vorige keer toen we die persoon hier binnen hadden, en gaat er weer van die super negatieve woorden in krantje, die niet eens naar waarheid waren geschreven, krijg al het idee dat hij/zij ons nu weer aan het testen is, en elke site waar ie ooit ban heeft gehad (en dat zijn er veel!!!) om te kijken hoe we er mee omgaan....

tja....
gr. jeanette
Citeren18.01.20070 likes
krijg dezelfde indruk jeannette
Citeren18.01.20070 likes
iedereen kan fouten maken ook modjes. daarom overleggen we ook veel en hebben afspraken gemaakt over een ban en hoe lang die is.( geeft toe dat dat nog niet zo heel lang is :confused dus zie hier wij leren ook van onze fouten
5

Adverteer hier