Citeren28.12.20090 likes
erg geschrokken en sprakeloos ;wens wonderfull en kids en familie en naasten veel sterkte
Advertise here!! |
Citeren28.12.20090 likes erg geschrokken en sprakeloos ;wens wonderfull en kids en familie en naasten veel sterkte |
Citeren29.12.20090 likes uit naam van sylvia69 gisteren via de tel gesproken moest ik wonder en de kinderen heel veel sterkte wensen en ze was heel geschrokken wonder heel veel sterkte van haar en je kinderen ook en ze denkt aan je |
Citeren29.12.20090 likes lieve anita,
wat schrik ik enorm van dit bericht,ik wens jou en kids en rest van de familie heel veel sterkte en kracht na dit grote verlies heel veel liefs van mij |
Citeren29.12.20090 likes gecondoleerd met dit zware verlies ... ik wens wonder en andere nabestaanden heel veel sterkte toe..
liefs, sweet |
Citeren29.12.20090 likes lieve wonder ik wens jou veel sterkte met het verlies van jou dierbaren heli en veel sterkte er mee geconceleerd van ons meis en ik zal hem niet vergeten kuss knuff korina xavier en georgina 3D kaarten |
Advertise here!! |
Citeren30.12.20090 likes lieve wonderfull ik hoorde net dit vreselijke bericht van visser! ik weet niet goed wat ik moet zeggen alleen dat ik jou en je kids enorm veel sterkte wil wensen bij dit groote verlies!
kusjes en knufjes kirsten |
Citeren31.12.20090 likes Hoi Lieve allenmaal
Fijn om deze berichten te lezen. En geeft me veel kracht, en daar zal ik zeker gebruik van maken. Heb nu 100 % bewijs dat ik veel met kletsen op heb, anders zou ik Denre niet hebben gebeld,hij was de 2de persoon die ik belde vroeg . Met de twins gaat het wel , heli lag altijd rond etens tijd op de grond liggend te rollenbollen met de tweeling, daarom heb ik dus ook geen salon tafel. nu zaten ze op de mat en keken naar de keuken , zo van mama er is niks, toen ging er veel door me heen. reese en renee, zijn wat boos, hoe dat gaat lopen in de toekomst weet ik niet, maar sta open voor hulp voor hun. Het is zo donderdag de grote dag, heli heeft een vole week bij me mogen zijn, donderdag komen ze hem halen, en dan is heliber echt weg hier van ons in huis, ben zo blij dat hij deze week hier heeft mogen zijn. Met mij gaat het wel wel, ik voel me wel wat labieler en klungeliger raar gevoel. Ik ga het moelijk krijgen als hij hier weg gaat , en ook wel raar 31 dec gaat het gebeuren, paar uur later is het happy nieuw year 2010 brrrr Over 3 weken mss wat later weet ik hopelijk wat de oorzaak was (is) en daar wil ik dan wel iets over kwijt hier! lieve allenmaal groet wonder , ga zo nog even maar hem toe! ![]() deze foto was 11 dec nieuw baan |
Citeren31.12.20090 likes o lieve anita weet dat wij der zijn.
en ik hoop ook zo dat het goed zal gaan met de kids. en hoop dat het goed gaat met jou. zekers als ze heliber komen halen. en wat fijn om te mogen horen dat hij de week bij je heeft mogen zijn. we denken aan je anita. groetjes de loves |
Citeren31.12.20090 likes lieve Anita
wat ben je sterk en wat hoop ik dat je het red met de kinderen zal altijd een luisterend woord voor je hebben en wil je wat kwijt ik zal er zijn weet dat je het zwaar zal hebben maar dat je hier een foto en bericht heb gezet is 1e stap en tranen en verdriet zal je nog veel hebben wens je de kracht om er doorheen te komen beginnend met de dag van vandaag groeten en alle liefs ook voor je kinderen Rinus |
Citeren31.12.20090 likes Lieve Anita
je bent een sterke vrouw en wens je heel veel sterkte voor vandaag in gedachte zal ik bij je zijn en ja de tranen zijn er weer en wens jouw en je kinderen alle kracht toe om het te dragen kusssssssss en knuffff Ria (Ajaxfan) |