|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve anita
pff bear heeft er gewoon de woorden ff niet voor kan jou en de kids enkel heel veel sterkte wensen met dit groot verlies
sta zekker vandaag ook ff stil en ben in gedachten bij jullie
bear |
Anonymous Undefined 65739 berichten gecodeleerd voor de familie names djconrad
Aan het eind van de gang
Zag ik jou zitten en je keek
Maar je zag mij niet
Aan het eind van de gang
Aan het eind van de gang
Zag ik jou heel bleek
Maar je zag mij niet
Aan het eind van de gang
Aan het eind van de gang
Vroeg ik wat aan jou
Maar je antwoordde niet
Aan het eind van de gang
Aan het eind van de gang
Ik praatte over de kou
Je begreep mij niet
Aan het eind van de gang
Aan het eind van de gang
Ik zag jouw uitzicht
Jij staarde in het niet
Aan het eind van de gang
Aan het eind van de gang
Jouw grauw gezicht
Ogen, diep zonder verdriet
Aan het eind van de gang
Aan het eind van de gang
Was je reeds vertrokken
Een gesprek ging toen al niet
Aan het eind van de gang
Aan het eind van de gang
Rust maar uit naar het eind.... |
wat ben je sterk wonder en ook ik zal vanavond effe stil staan bij heliber, en een kaarsje branden voor onze goede vriend die we gaan missen.
leef met je mee en in mn gedachte ben ik bij jullie, nog heel veel sterkte wonder en de kinderen en familie.
liefsss tornado/ pieter |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve Anita,
ik heb vandaag enorm veel aan jou en je kinderen en familie gedacht. Weet dat ik er ook altijd voor je zal zijn. Heel veel sterkte, en ik hoop dat je de kracht zal vinden om dit grote verlies en verdriet te kunnen dragen, dikke kus en knuf hvj als vriendin |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wonder
we hebben bij jullie stil gestaan
en reese en renee jullie hoeven niet boos te wezen het komt wel goed jullie mama is een sterke vrouw en jullie broertje en zusje hebben jullie ook heel hard nodig als er wat is wonder mag je me altijd prive aan spreken en zo ik sta helemaal voor jullie klaar als moet meis want dit is mindere tijden voor jullie en kids jullie doen het hardstikke goed kusss yasmijn en train |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heey lieve wonder .ik dacht en denk ook an jullie hoor .
en mooie foto .
ik steun je ook hoor .
ik hoop je wel eens wee te spreken als je er aa toe bend .
kus steffan ofte wl stef boy |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Anita,
Wat een hele mooie foto nog! Ik ben blij dat heli nog een weekje bij je heeft kunnen zijn. Ik hoop dat het een beetje gaat. Ik denk aan je en er brand hier een kaarsje voor jullie.
Heel veel sterkte, voor jou en voor de kinderen.
Liefs Sanne |
Anonymous Undefined 65739 berichten wonder heel veel sterkte
xx sander (scaniaboy) |
ik kreeg het net tehoren
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen woonden schieten me nu ff tekort,
Wonder, sterkte en mijn oprechte deelneming dikke kuzzz Destiny |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi chaters
We zijn nu 2 weken weer veder, kan het nog steets niet bevaten, het lijkt wel of hij even op vakantie is of voor zjn werk weg is.
Heb het dan ook nog steets druk met telefoon en instantie,s overal moet ik schriftelijk indienen, en krijg ik formulieren weer terug , en weer invullen , sommige zijn wat moelijk.
Maar de uitslag is vandaag bekend geworden, (autopsie)
Wilfred had een propje in het hart, waardoor hij een hartstilstand kreeg, dit hadden we nooit gered, gewoon weg lullig propje en juist daar.
Ik raad dan ook weer iedereen aan om zo is een bloedonderzoek te laten doen,( cholesterol) wilfred had verder geen klachten, waarom zou je dan naar de doktor gaan.
Maar cholesterol is wel dat propje is me zo laten vertelen.
Reese moet nog steets veel huilen, Renee zegt mama ik kan later toch ook nog huilen, zeg daarop ja tuurlijk altijd Renee.
De tweeling merk ik soms zijn op zoek.
Zelf krijg ik wel tijdelijk hulp gezinsverzorging, ik kan namelijke even niets op deze manier, huishouding en enz.
Dylan is er ook nog steets erg vol van, hij kan er met zijn klasgenoten wel goed over praten.
Krijg nog steets veel kaarten ongelofelijk veel, wat was die man gelieft.
lieve chaters
tot gauw wonderfull |
|