|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve lieve Anita en kids,
pfffffffffffff sorry dat ik nu pas reageer, maar we zijn net terug van vakantie, en wilde even op forum kijken, ik moest tig keren kijken en lezen of ik het wel goed las.
Ik heb hier geen woorden voor, en zit hier te huilen, zo`n vreselijk onmachtsgevoel.
Maar ik wil je bij deze condoleren met het enorme grote verlies, en ik wil je heel veel sterkte wensen in de komende moeilijke zeer zware periode, en dat jij en je kinderen de kracht kunnen vinden om dit grote verlies te kunnen dragen.
Weet dat ik er ben voor je, ...................dag lieve heli
Hou van je als vriendin |
Anonymous Undefined 65739 berichten Anita ik kreeg net bericht via mail van Flair en die heeft geen profiel meer maar of ik je wilde condeleren je veel sterkte toewensen in de komende tijd en dat je de kracht kan opbrengen dit zware verlies te dragen gr Flair |
Anonymous Undefined 65739 berichten wonder k wens jou en je kids heel veel sterkte,
knuff |
Anonymous Undefined 65739 berichten moest namens mijn zoon Lee12 jouw Wonder en de kids veel sterkte wensen om dit verlies te dragen onbegrijpelijk vind hij
Lee12 |
zow schrik er wel van zeg.
maar sterkte allemaal met het verlies van hem.
weet ook niet zow goed wat ik moet type sorrry
groetjes allemaal defqon |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wonder het is verschrikkelijk wat ik nu net lees, je geliefde verliezen is altijd zwaar, maar nu zeker in deze tijd, ik kan ervan meespreken, het zal je misschien een troost geven te weten dat vele mensen aan je nu denken, lieve schat voel je niet alleen want dat ben je niet, er zijn mensen die om je geven, steun op hen, praat met hen wanneer het jou uitkomt, als je er klaar voor bent, mijn hart is bij je! Ik geef je veel licht en liefde en wat anders kan ik zeggen dan sterkte meid, en erg veel moed; mijn oprechte deelneming in je verdriet. xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve Wonder,
Ik hoorde het net pas
Woorden schieten te kort
Ik wens jou en de kids en familie en andere nabestaanden alle kracht en steun om dit verdriet draagzaam te maken
xxx
Kippie |
Margrit_39 Undefined 2 berichten Lieve Wonder,
Heel veel sterkte in deze en de komende tijd.
Ook voor de kids en de rest van de familie, we denken aan jullie.
Liefs, Calibra en Margrit_39 |
Anonymous Undefined 65739 berichten ook al ben ik hier nog niet zo lang
maar wonder mijn oprechte deelneming |
Anonymous Undefined 65739 berichten Gecondoleerd namens dodo en miffy |
|