Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Heliber overleden

Advertise here!!

Citeren26.12.20090 likes
lees net via de msn van rene
dat heli oveleden is
een grotere schrik kun je niet krijgen
23:00 het was heli zijn tijd
een beetje naughty kon je dan zijn ;)
met een knipoog naar hem
heli lief ding je blijft in me gedachten

wondermeisie en kinderen
wil jullie heel veel sterkte wensen in de komende tijd
als er wat is je weet me te vinden

ideetje
Citeren26.12.20090 likes
ben er gewoon stil van........
Citeren26.12.20090 likes
Hoorde het nieuws nog niet zolang geleden, Wonder sterkte meiss.
Dikke knuff Sunflower
Citeren26.12.20090 likes
weet niet wat te zeggen, ben geschokt.. Heel veel sterkte wonder en de kinderen...
Citeren26.12.20090 likes
Lieve Anita,
Een hele tijd niet hier geweest maar ik hoorde t via een goede vriend.................. Geen enkel woord zegt voldoende... Sterkte de komende tijd en Heli.... CU in Heaven........ben zeker dat je daar bent...
Marcel

Advertise here!!

Citeren26.12.20090 likes
al kende ik heliber niet persoonlijk, het bericht wat ik net las schokte me, temeer om het feit dat zo'n geliefde echtgenoot en vader op zo.n jonge leeftijd plotsling is overleden.hierbij condoleer ik dan ook zijn echtgenote en kinderen met dit grote verlies en wens hen toe dat zij kracht en troost vinden, nu en in de komende tijd.toine
Citeren27.12.20090 likes
wonder heel veel sterkte meis ik heb even geen worden meer er voor ik schrik me hier echt wild van kuss aan de kinderen en jij zelf ook meis veel sterkte van yasmijn en train
Citeren27.12.20090 likes
we gaan je niet vergeten
wij zijn je niet vergeten,
wij kunnen je niet vergeten,
wij mogen je niet vergeten,
wij willen je niet vergeten,
wij zullen je niet vergeten.
wij gaan niks vergeten,
wij willen alles nog weten.
Je stem, je ogen, je haar,
en dan zijn wij nog lang niet klaar.
Dus gaan we je vergeten,
nee, we zullen altijd herinneren hoe je heette.
Ook al doet het soms pijn,
toch is het best wel fijn.
Fijn voor jou om te weten dat,

heel veel sterkte met dit verlies wonder en de kids.

liefs lovev en lovem en de kleine
je er niet meer was en toch niemand je vergat.
Citeren27.12.20090 likes
Lieve Wonder en kids

Wil je bij deze heel veel sterkte wensen in de komende tijd.
Heb er geen woorden voor voor dit verlies. Denk al dagen aan je maar kan geen woorden vinden.

Liefs Diaan Jeroen en Milan
Citeren27.12.20090 likes
Met tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart, tik ik deze woorden! Wat zullen we, allemaal Heliber gaan missen. Aan de vele berichten kun je zien hoe geliefd hij was... Ik leerde hem een tijdje geleden kennen, en we hebben veel lol gehad. Ik zal je echt missen, je humor, je vrolijkheid maar ook het stukje vriendschap, wat jij aan veel mensen gaf. Je was en bleef altijd positief!

Daarnaast denk ik ook aan Anita (je vrouw) en je lieve kinderen, zij zullen jou nog intenser gaan missen.. hun verdriet is nu heel groot. En Anita, ik hoop en bid dat je de kracht zult krijgen om dit alles te kunnen dragen. Ik wens je heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Ik denk aan je... en ik zal ook voor jullie, mijn kaarsje branden..

Een warme knuffel van Anna

Adverteer hier