|
|
|
vrouwtje_50 Undefined 302 berichten meid heel pijnlijk heb er nog steeds geen woorden voor het is ook zo onwerkelijk en zo oneerlijk maar vind het heel goed van je dat je nu hulp hebt kan het heel goed begrijpen alles maar dan ook alles komt nu op jouw neer het gemis word ook steeds groter ja meid en de pijn zal ook steeds erger worden ,als de kinderen ziek of huilerig zijn zal je wilfred erg missen want hij was het die je dan bijstond
meid ik hoop dat je ooit de kracht weer zal vinden om door te gaan ja ze zeggen dan je zal wel moeten maar kunnen is punt twee
meid een dikke knuffel voor jouw en de kinderen
en weet in gedachten zijn we bij jullie
veel liefsssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve Anita,
Zeer pijnlijk inderdaad om dit zo te lezen, maar ik ben trots op je. Ik steek iedere dag een kaarsje voor je op, en jullie zijn in mijn gedachten. Het kaarsje steek ik op en bid dat je de kracht zal vinden om door te gaan. Heel erg veel sterkte lieve Anita, en je weet het.................
Dikke kus en knuff en liefs van mij |
Anonymous Undefined 65739 berichten beste wonder
pfff dit is echt niet leuk meer zo een gezond man en dan in een keer weg alleen door een klein propje en die papaieren kan niemand je helpen er mee dat jij wat rust krijgt en dat de kindjes hun moeder nodig hebben is wel heel duidelijk
kuss van ons train en yasmijn |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve anita,
ik moet steeds aan jullie denken(ondanks dat het zo`n tijd geleden is dat ik hier was,miss ken je me niet meer...)maar ik vind het zo erg voor je..........en dan al dat geregel ook nog.......heb je daar wel hulp bij?
heel veel sterkte anita en kus,liefs van mij |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve anais tuurlijk ken ik je, en hulp nee duurt me te lang, ben zelf begonen met vele dingen tot testament toe, als ik moet wachten kan ik niet, maandag komt er iemand van de dela die zal me verder helpen.
Ik realiseren nu steets meer , wil ik wel zou oud worden, wil ook nog genieten, en is op stap gaan , weet nog goed, het leven begint pas bij 40 zeggen ze dan, tjee het begint nu pas!
Moet nu papa en mama tegelijk zijn, boren zagen enz, wilfred wilden zoveel met dion, heliber is geen voetbaler ,maar Dion haha die doet alles met en bal, dus vond dat wel lachen. ook de enigiste naam van heliber die door ging en nu Dion
Nu zal ik die rol moeten overnemen
Kan dat?t nee kinderen hebben een daddy nodig
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten na ging niet zo als ik wilden.
Gezindszorg pfff zal nog is om hulp vragen, de doktor stelde het zelfs voor.
18 euro per uur, schandaling ik werk zelf bij de zorg en dat verdien ik nog niet ,en nog sterker heb zelf een aantal jaren dat gedaan.
kunnen me de rug op, doe het zelf zelf wel
Kom hier nog wel op terug op mijn werk |
sterkte wonder, een mooie foto, ik denk aan jou en laat een kaarsje branden voor kracht... en wonder mijn deur staat altijd voor je open he... o_- |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wonder
er komt nu teveel op je af , ik weet dat je het kan , tuurlijk hebben ze een daddy nodig (je zegt kan dat , nee ), er komt een tijd waarop je zegt hee ik kan het wel , kijk waar ik nu ben
kan je niet zagen , boren of voetballen dan gaan we er samen op oefenen  ik weet dat dit zware tijden zijn en hoop dat je weg niet al te lang is om hier door heen te komen , het ga je zeker lukken , heel veel sterkte gewenst van kelly en mij kus
shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve Anita
hulp zal je ook nog wel aangeboden worden pak de goede keuze's vind het een hele stap voorwaarts dat je nu hier op forum bent ik heb het eigenlijk nog wel moeilijk wat ik tegen je wil zeggen het is nog zo vers voetbal kennis kan je bij me komen ben je aan het juiste adres zit ik al meer als halve eeuw in en zal ik dan de scheidsrechter zijn maar sterkte zal ik je altijd blijven wensen je wilt nu eenmaal verder en je komt verder de tijd zal het leren hoe je je red en het lukt je knuffff kussss Rinus |
lieve wonder
er word nu zoveel van je verwacht je bent sterk je kan het wel maar je bent ook maar een mens.
neem voor alles wat je doet de tijd en neem de hulp aan die je kan krijgen.
ik wens je heel veel sterkte.
carin |
|