Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Heliber overleden

Advertise here!!

Citeren25.12.20090 likes
zo dat is schrikken zo nover wachts jeetje zeg .
wonder bij deze gecondoleert

en sterkte meid
Citeren25.12.20090 likes
Anita, lieverd, ik weet ff niks te zeggen , kan alleen maar janken nu.....................Heel veel sterkte met dit verlies, ook voor je kinderen.

Hoop jullie snel te spreken .....................

RD
Citeren25.12.20090 likes
schrik me helemaal kapot zeg, verschrikkelijk ....... wonder heel veel sterkte en gecondoleerd. ik weet ook ff niks te zeggen verder.
Citeren25.12.20090 likes
lieve wonder en kids daisy28 en ik midlife schrikken ons te pletter met het lezen van dit bericht wij hebben nog enkele dagen geleden zitten lachen met elkaar op de chat en nu is ie er niet meer dit is echt een groot verlies voor kletsen.com en we willen u en uw gezin veel steun toewensen in deze moeilijke tijd

veel sterkte
Citeren26.12.20090 likes
Lieve Anita en kinderen,

We wisten niet wat we hoorden! Onvoorstelbaar, hier zijn geen woorden voor!!
We kunnen jullie alleen maar heel veel sterkte, kracht en liefde toewensen voor nu en in de toekomst.

We denken aan jullie.

Alle liefs, Jaco en Suusjuh XXX

Advertise here!!

Citeren26.12.20090 likes
hey anita en kinderen !

moest r ff van bijkomen , wist niet of weet nog niet wat ik zeggen moet! zal wel heli in mn gedachten houden , zoals ik hem ken- heel lief en grappig ! ik wens jullie heel veel kracht en sterkte !

mein herzliches beileid !

roger
Citeren26.12.20090 likes
ik geloof men eigen ogen niet heliber dood wat erg zeg ik wens wonder en haar kindjes veel sterkte toe we zullen hem missen op kletsen.com en nog eens zo jong ik heb er geen woorden meer voor maar toch veel sterkte voor wonder en de kindjes van wonder

groetjes van rogerke en jennifer
Citeren26.12.20090 likes
Geen fijne reden om terug te keren, maar uit respect voor wonder en helli wil ik toch mijn deelneming getuigen aan wonder en de kids.

Te jong ... zo oneerlijk en zo hard!

Wonder het leven is hard maar jij zal het doorstaan en ik wens je veel kracht en sterkte toe ... en natuurlijk ook voor de kids ...

Jaco
Citeren26.12.20090 likes
Donderdag hoorden wij van Denre dat een van zijn beste Moderators, Heliber, plotseling is overleden.
Woorden schieten ons te kort.
Wij wensen Helibers vrouw Anita, de kinderen en verdere familie heel veel sterkte in deze voor hen zo moeilijke tijden.

De ouders van Denre.
Citeren26.12.20090 likes
hallo wonder
gecondoleert met je man
en wens veel streken
denk aan je zelf
gr dennis

Adverteer hier