Citeren09.01.20100 likes
42 nog maar, grrrr. Heel veel sterkte gewenst!
Waarom gaan de goeden nu altijd als eerst? :(
Waarom gaan de goeden nu altijd als eerst? :(
Advertise here!! |
Citeren09.01.20100 likes 42 nog maar, grrrr. Heel veel sterkte gewenst!
Waarom gaan de goeden nu altijd als eerst? :( |
Citeren10.01.20100 likes dag anita, efkes aandachtig ht forum gelezen en de foto met heli op , ja zag er nog steeds dezelfde heli uit dt ik ken
pff t'leven is klote en we moeten erdoor als ik dat nu lees van dat propje , ik heb deze zomer ook zoiets voorhad , mr t'was in de hersenen had blackout wist niks meer , onmiddelijk nr spoed en dag intensive nu moet ik pillen nemen , voor cholestrol en bloedverdunners om dt niet meer voor te hebben twas een verwittiging zegden ze heli heeft helaas geen verw had pfff grtjs kiek xxxx Bollaert Carine |
Citeren21.01.20100 likes wonderfull sterkte meid.
ik weet wat je voelt heb het ook meegemaakt een verlies. ik wens je veel sterkte en je kids in deze moeilijke tijd. josje |
Citeren26.01.20100 likes |
Citeren26.01.20100 likes lieve Anita,
mooi kaartje, en ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen, en weet wat ik tegen je gezegt hebt, je bent in gedachten bij me, dikke kus en knuff |
Advertise here!! |
Citeren26.01.20100 likes het bericht wat ik vandaag mocht ontvangen van je Anita bracht mij toch weer ff terug naar ruim maand geleden in gedachten zal ik bij je zijn en wens je de kracht om door te zetten met de juiste hulp knuffff Rinus |
Citeren27.01.20100 likes hey Anita
hoorde pas vandaag wat er is gebeurd met je man wilfred pfff woorden schieten me momenteel tekort bij deze wil ik je heel veel sterkte wensen en als je ooit een luisterend oor nodig hebt ( volgens mij overbodig wat die heb je hier genoeg) dan laat maar weten groetje en dikke knuffel john ( assembleon) |
Citeren15.02.20100 likes lieve wonder
wat vind ik dit erg voor je ik wens jou en je kinderen en de familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd |
Citeren22.02.20100 likes Namaste'
Even stil,... even niets,... hij is vrij verlost van ziekte,... Een fijne man zo als ik hem ken. Zo zal hij in gedachten blijven,... Ik wens Wonder veel sterkte en het vertrouwen dat eens geliefden elkaar weer treffen in liefde en gezondheid. Dreamon |
Citeren12.04.20100 likes Lieve Heliber
Vandaag hoor ik het nieuws dat je er niet meer bent Ik kwam al ff niet meer op kletsen omdat ik het veel te druk had met alleen aan mezelf te denken. Ik ben erg geschrokken van het nieuws. Ik herinner me nog zoveel momenten dat we met zijn allen gelachen hebben op de scroll en nu ik dit typ met de tranen in mijn ogen denk ik vooral aan die keer dat je me een chat ontbijtje maakte op zondagochtend met gekookt eitje erbij. Dat fantasyei smaakte heerlijk. Je was altijd vrolijk en zorgde voor een bepaalde sfeer op de chat. En nu ben je een engel die er altijd voor zijn vrouw en kinderen zal zijn om ze te beschermen. Lieve Heli ik denk dat ik veilig kan zeggen dat niemand van ons je ooit zal vergeten. Lieve Wonder Vanavond vertelde je me dit nieuws en zei je dat je het zo belangrijk vond dat ik dit hoorde omdat ik hem ook goed kende en zo lief ben jij. Je denkt op zó'n moment niet aan jezelf terwijl jij dit grote verlies zo moet dragen. Ik ben zoals je weet best geschrokken van dit nieuws en heb alle lieve berichten gelezen van de mensen die je wel steunde. Ik ben blij dat je zoveel steun had. Ik weet zeker dat je het kan met de kids omdat je vanavond weer liet zien hoe sterke vrouw je bent. Het gemis zal nooit vergaan en ik hoop dat je steun hebt aan al jullie mooie herinneringen samen. Ik weet zeker dat hij bij jullie is en altijd over jullie zal waken als de prachtige ziel die hij is. Ik wens jullie een beetje laat maar welgemeend alle sterkte toe. Liefs Angela |