Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

HET GROTE IRITATIE FORUM..

Advertise here!!

Citeren02.10.20060 likes
hahahaha en ook niet trouwen dat scheeld ook een hoop buitenechtelijke relaties hahahahhaha
Citeren03.10.20060 likes
geen iritatie vanmorgen..maar dit is zo DOM..

Een Hagenaar heeft gisteravond erntige brandwonden in zijn gezicht opgelopen,nadat hij met een brandende aansteker op zoek was gegaan naar een gaslek in zijn huis..

De man rook een gaslucht en belde daarop het energiebedrijf. omdat zij hem niet konden helpen ging hij zelf met brandende aansteker op onderzoek uit. bij het openen van de oven,kreeg hij een steekvlam in zijn gezicht...
Citeren03.10.20060 likes
zo is dat ff dom zeg pfffffff. en ik dacht dat ze altijd kwamen bij gaslek ???
Citeren03.10.20060 likes
Olifant plet Britse toerist tijdens huwelijksreis

Een Britse toerist is tijdens zijn huwelijksreis in Kenia gedood door een olifant
De 34-jarige Patrick Smith werd doodgetrapt voor de ogen van zijn vrouw. Ze waren nog geen week geleden in het huwelijksbootje gestapt. Het drama vond plaats in het Masai Mara National Reservaat. Beide 'newlyweds' deden een trekking in het park en verbleven in een luxe hotel.
De parkbeheerder denkt dat de olifant schrok van het duo en vervolgens de man aanviel. "Dit doen ze normaal nooit. Het is verschrikkelijk", aldus de geschokte beheerder. Met de vrouw gaat het naar omstandigheden goed. De laatste keer dat een toerist is omgekomen in de Keniase natuurreservaten, is zes jaar geleden.

Lijkt me een zeer grote irriatie!! Net getrouwd en nu al de levensverzekering opstrijken. Het is natuurlijk wel rot voor de nabestaanden .... Maar wel een orginele manier om aan je einde te komen...
Citeren04.10.20060 likes
vrouwen handiger met pc.

vrouwen zijn handiger met de computer dan mannen.
ze zijn vaak goed in staat zelf kleine problemen op te lossen.
schakelen ze wel de hulp van een deskundige in,dan gaat het meestal om een ingewikkeld probleem.
dat blijkt uit onderzoek van het bedrijf Guidion,dat klanten van planet internet en het net thuis helpt met computerproblemen.

meer dan de helft van de mannen belde met problemen die binnen tien minuten konden worden opgelost.
de vraagstukken van bijna driekwart van de vrouwen waren zo ingewikkeld,dat langer dan tien minuten nodig was.

ik geloof daar dus niks van....volgens mij,hebben de mannen het probleem duidelijker uitgelegd............zodat het probleem sneller te vinden was.

Advertise here!!

Citeren04.10.20060 likes
zal wel zo zijn dat vrouwen denken ik kan het lekker zelf wel en daar door nog meer verknallen dat het niet binnen 10 min op gelost is ( dit is wel een erg negatief antwoord van een vrouw hahhahahah)
Citeren04.10.20060 likes
ik erger me nergens meer aan xxx peetje
Citeren05.10.20060 likes
NATASIA.....gouden kooi bewoonster,die haar kinderen.6 en 9 jaar,
achter laat om voor een jaar in de gouden kooi te gaan.

............ik ben hier niet voor het geld ingegaan..

ja aan mijn hoela.
Citeren05.10.20060 likes
precies zuur , is toch te gek he dat dit allemaal kan zeg
Citeren06.10.20060 likes
was dat nu weer voor programa de gouden kooi

Adverteer hier