Citeren29.09.20060 likes
en mischien is mannetje,helemaal geen mannetje.........
het is een chat shirley..

het is een chat shirley..

Advertise here!! |
Citeren29.09.20060 likes en mischien is mannetje,helemaal geen mannetje......... ![]() het is een chat shirley.. ![]() ![]() |
Citeren29.09.20060 likes was ook maar een vraag ![]() ![]() |
Citeren29.09.20060 likes alleen Rotterdamse mutsen,iriteren mij.(geintje)...voor de rest kan ik overal tegen.......... ![]() ![]() kuss........knuffffffffff |
Citeren29.09.20060 likes wees maar blij dat zuur terug is......shirley.......hij is rustiger dan ik... ![]() p.s..goed was feyenoord gisteren he ? ![]() kuss....knufff |
Citeren29.09.20060 likes ben blij dat ik een rotterdamse muts bent en idd niet geirriteerd aan feijenoord |
Advertise here!! |
Citeren29.09.20060 likes hand in hand de karbonaden
hand in hand 2 voor de prijs van een....... ![]() ![]() ![]() kusss..knufff |
Citeren29.09.20060 likes maar even serieus.....zuurtje zou dat willen.
het zal je gebeuren,voor een operatie naar het ziekenhuis.en dan daar levend verbranden........... |
Citeren29.09.20060 likes ja mannetje idd zucht, zo zie je maar weer overal kunnen fouten voor komen, kan je zeggen mag niet bij zoiets, maar ja niemand is perfect ,zelfs de koninging niet
groetjes shirley |
Citeren29.09.20060 likes Voetbal is pas irritant zeg. je kan geen TV meer aanzetten of je ziet die ballentrappers.
Ik ga een partij oprichten die voetbal gaat verbieden en het geld wat daarmees nu word verspilt gebruiken om de echte misdadigers aan te pakken. |
Citeren29.09.20060 likes Precies Shir, net als jij irriteer ik mij mateloos aan mensen die zich anders voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn, en ook arrogantie kan ik niet waarderen ![]() Jaco |