Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

HET GROTE IRITATIE FORUM..

Advertise here!!

Citeren06.10.20060 likes
whahah ik zou er ook voor het geld in gaan, dat doet toch iedereen
ik zou er zowieso nie in gaan
Citeren06.10.20060 likes
zijn misschien krengen van kinderen zou ik ook doen dan hahahhahah
Citeren07.10.20060 likes
VERDACHTE WEIGERT VOETAFDRUK AF TE STAAN

wel of geen voetafdruk:dat is de kwestie in een kort geding volgende week voor de rechtbank in Den Haag.
het gaat om een verdachte in een Rotterdams moordonderzoek,waarbij een afdruk van een blote voet is aangetroffen.Nabil B weigert zijn voetafdruk af te staan om te achterhalen of het zijn voet is.
je kunt het beschouwen als een inbreuk op de privacy,en dat is een reden niet mee te werken.

daar zakt je broek toch van af.
Citeren08.10.20060 likes
Ach Zuur, het feit dat hij al niet mee wil werken zegt al genoeg, toch?

Jaco
Citeren09.10.20060 likes
PRINS HARRY NIET NAAR DE OORLOG.

De Britse prins Harry,mag de oorlog niet in.
De derde lijn voor troonopvolging,kreeg al een verbod opgelegd om in Irak te dienen,en mag nu door de oplopende verliezen aan Britse kant,ook niet naar Afghanistan.Melde de Britse tabloid Mail on Sunday..

Tja oorlog is ook meer iets voor het klootjes volk....

Advertise here!!

Citeren09.10.20060 likes
wij discrimineren niet iedereen gaat een paar uitgezonderd pffffffffffffff
Citeren10.10.20060 likes
BLOEDBAD CWI ZEIST....hij stak gericht op ze in.

ETTA HAD HET LEUK MET DE BABYLIJKJES..kinderen in de kliko gegooid

KABOUTERS GESTOLEN VAN KINDERGRAVEN..ze vonden ze te duur bij de tuincentra
.................................................. .................................................. .......

ik heb maar een cd van ROWWEN HEZZE opgezet,daar word ik weer vrolijk van
Citeren12.10.20060 likes
Volgens,Erika Blijlevens,wethouder van stadsontwikkeling.
is van veel winkels niet goed zichtbaar,van wat ze verkopen.
dat zouden ze duidelijker moeten maken,door dat op de winkelruiten te zetten.dat maakt de winkelstraten ook sfeervoller.

op de vraag van een ondernemer,Hoeven we dan geen reclamebelasting te betalen? was het antwoord......RECLAMEBELASTING?????

tja dat zijn dus onze bestuurders.........
even voor alle duidelijkheid.....
Reclamebelasting...
openbare aankondigingen die van af de openbare weg zichtbaar zijn,worden in de reclamebelasting betrokken.
Bij de heffing wordt gekeken naar de langste zijde van de openbare aankondiging en wordt er naar boven afgerond op hele meters.

!...onverlichte openbare aankondiging..p/m p/j...41,42
2verlichte openbare aankondiging aangebracht op toonkasten uitstalkasten vitrines en dergelijke...p/m p/j...82,83

dus het bord wat ik heb hangen,met alleen de naam van de zaak kost al per jaar 579,88...........ex btw

dan komen nog de precario rechten te betalen voor de overhangende tl bakken.......

en mevr. de wethouder wil nog meer hebben.....

maar ja ze wist dan ook niets van reclamebelasting.
dat komt omdat er geen opleiding voor wethouders is,iedere boerenl*l kan het worden....
Citeren12.10.20060 likes
Ohh dan moet je dus ook betalen voor verkiezingsposters voor het raam, das ook reclame ......
Citeren13.10.20060 likes
BUURT KLAAGT:LAWAAIIGE GEHANDICAPTEN AANGEPAKT.

Twintig zwaar verstandelijk gehandicapten.die wonen bij de instelling sovak in Terheijden(Noord Brabant),maken volgens hun buren te veel herrie.Daarom mogen zij nog maar beperkt naar buiten.
De buurt stoorde zich het meest aan het geluid van EEN bewoner.Hij imiteerde de hele dag een schaap.Daar werden we niet vrolijk van,klaagt een buurvrouw.
De directie greep in.De gehandicapten moeten elke avond om acht uur binnen zijn en op zaterdagochtend mogen ze pas om tien uur naar buiten.Wie op straat een half uur lawaai maakt,moet voor straf naar binnen.
.................................................. ...........................
ik moet er om lachen.maar het is toch om te huilen.
hoe gaan ze dat controleren?krijgen ze allemaal een wekker omgehangen?

Adverteer hier