Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

HET GROTE IRITATIE FORUM..

1

Advertise here!!

Citeren29.09.20060 likes
Ja JA .zuurtje is weer terug.
ff 3 dagen wezen vissen.
even 3 dagen geen kus of knuff,heerlijk.

er is in die 3 dagen wel het een en ander gebeurd hier,heb ik gehoord.
maar ja dat zat er aan te komen.iritatie alom,over kleine dingen.
er is zelfs iemand in de ban gedaan heb ik begrepen.
vind ik persoonlijk,flauwekul,of er moeten door die persoon,levensbedreigende uitingen zijn gedaan,maar ja dat weet ik niet.

vandaar dit item...over,iritatie..

wat heeft jou vanmorgen tijdens het lezen van de krant(ik ga er vanuit dat sommigen van hier,een krant lezen)het meest geiriteerd?

mij iriteerde vanmorgen het bericht,dat die,kl***zak,die dat meisje MELANIE heeft vermoord.
al tig keren is veroordeeld voor zedenmisdrijven.en door een rechter is vrij gelaten,tegen het advies in van de tbs raad.
Citeren29.09.20060 likes
Tja dat krijg je als nederlanders niet kunnen stemmen.
Nieuwe straaljagers om neer te laten schieten in Afghanistan zijn veel belangrijker dan moordenaars aan te pakken.
Meer dan de helft van Nederland is dus indirekt medeplichtig aan moord.
Das pas irritatie, als ik niet zo vrolijk zou zijn had ik echt irritatie problemen.
Citeren29.09.20060 likes
Tja Zuurtje, het is verschrikkelijk.

Maar ik snap ook zulke vrouwen [moeders] niet hoor !
Of ze gaan zich s nachts in het cafe zitten bezatten terwijl hun kinderen op straat lopen... of ze gaan een relatie aan met een vent die voor zedenmisdrijven opgepakt is.
Citeren29.09.20060 likes
zuurtje.geef het op jongen.dit werkt hier niet.

mischien als je het een,kinderachtige naam geef..wie wil jij een klap geven?...of zoiets.

kuss..knuff
Citeren29.09.20060 likes
vergeet ik in mijn medeleven met zuurtje,helemaal mijn iritatie.

mij iriteerde het dat de prinsen,niet meer vrij mogen parkeren,in Amsterdam..
laat die jongens toch gewoon hun KLEIN auto'tje neerzetten.die nemen toch haast geen plek in.

kuss....knuff

Advertise here!!

Citeren29.09.20060 likes
Inbreker speelt piano
man kan zich niks meer herinneren. word dus waarschijnlijk weer weggestuurd met 15 uurtjes dienst verlening wat nog verkort word met de helft door bewijs van goed gedrag pfff. en de mensen van het huis waar die inbrak zitten met de ellende. dat is iets waar ik me aan irriteer
Citeren29.09.20060 likes
krant ?? wat is dat

ik irriteer me aan mensen die zich anders voor doen

groetjes shirley
Citeren29.09.20060 likes
wie niet..........shirley..........

kuss.......knuff
Citeren29.09.20060 likes
weet ik niet mannetje wie zich daar niet aan irriteer maar ja sommige mensen of moest ik zuur zeggen ?
Citeren29.09.20060 likes
zuur is nu aan het werk..........zelfde ip nummer wil nog niet zeggen..zelfde persoon..

1

Adverteer hier