Citeren02.12.20060 likes
Het zal je kind maar zijn,wat je denkt veilig op school te hebben.
Ik ben benieuwd wat de straf voor die kl**tzak zal zijn.
Ik ben benieuwd wat de straf voor die kl**tzak zal zijn.

Advertise here!! |
Citeren02.12.20060 likes Het zal je kind maar zijn,wat je denkt veilig op school te hebben.
Ik ben benieuwd wat de straf voor die kl**tzak zal zijn. ![]() |
Citeren08.12.20060 likes ...EU-commissaris onder vuur door naaktfoto's.....
De onlangs in opspraak geraakte Duitse EU-commissaris Gunter Verheugen (62) is verder in het nauw geraakt nu er naaktfoto's van hem en zijn directe medewerkster in omloop zijn.Ondanks de pijnlijke onthulling blijven zijn baas,commissarisvoorzitter Barroso,en bondskanselier Merkel vooralsnog achter hem staan,omdat Verheugen in hun ogen niet over de schreef is gegaan. De geplaagde commissaris werd deze zomer gefotografeerd op een naaktstrand in Littouwen met zijn naaste medewerkster Petra Erler(48).Die had hij juist gepromoveerd tot zijn kabinetschef a raison van 11.500 euro per maand. .................................................. .................................................. ........ zo,dat is een duur hoertje. ![]() |
Citeren12.12.20060 likes ..................SEKSUELE INTIMIDATIE DOOR KLEUTER..................
Een basisschool in het Amerikaanse Waco heeft een 4-jarige kleuter geschorst wegens seksuele intimidatie. Hij had een onderwijsassistente omhelsd en daarbij haar borst geraakt. Na een klacht bij de Texaanse onderwijsinspectie werd de reden voor de schorsing wel afgezwakt van "seksuele intimidatie'tot'ongepast lichamelijk contact'.De school blijft erop hameren dat de kleuter,zijn hoofd tegen de borsten van een vrouwelijke medewerkster heeft gewreven.Maar heeft inmiddels de schorsing wel ingetrokken. .................................................. .................................................. ....... Het blijft een raar volk ,die Amerikanen. |
Citeren12.12.20060 likes |