Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Bijna lente en de sneeuw is weg!!

Advertise here!!

Citeren09.04.20100 likes
heb wel gefietst Bonneke maar in de avond heen en terug mijn hobby weer uitgeoefend nu het deze week zo blijft morgen hogedrukspuit op de tegels van mijn tuin zetten wens ieder weer fijne dag toe
Citeren09.04.20100 likes
lieve visser,

ik heb gisteren ook mijn hobby uitgeoefend, we zijn alweer druk aan het trainen voor de wedstrijden.
Gisteren getrakteerd op de springgroep, vandaag nog in mijn groepen waar ik les geef en dan van het weekend nog met mijn gezin en dan zit het er alweer op.
Ik wens je een fijn weekend, dikke kus en knuf
Citeren09.04.20100 likes
vanavond niet fluiten maar wel zorgen dat het ordelijk in de zaal verloopt met kleedkamer indeling en zorgen dat formulieren van wedstrijden bij de bond komen ween allemaal fijn weekend geniet van hoe de vooruitzichten zijn knufffffff kussssssssssss handddddddddddd
Citeren13.05.20100 likes
bijna zomer en de wintertrui weer aan
Citeren13.05.20100 likes
inderdaad babsie, ik heb de wintertrui, winterjas en en mijn snowboots weer uit de kast gehaald, brr wat koud, echt nog geen zomer

Advertise here!!

Citeren13.05.20100 likes
zelfs de verwarming er weer bij aan bijna half mei zal een fijne jaarafrekening worden eerst die winter en dan in mei nog stoken wens jullie nog fijne dagen toe kussssssssssss knufffffffffffff handddddddddd
Citeren13.05.20100 likes
visser je kan ook je dikke wintertrui, je muts en je handschoenen uit de kast halen en die aantrekken, scheelt ook weer in de stookkosten...........
Citeren13.05.20100 likes
ja ziet het helemaal voor zich lang ondergoed ook nog aan scheelt weer
Citeren14.05.20100 likes
dan is er nu goed nieuws na weekend temperaturen tegen de 20 graden haal je zomergoed maar tevoorschijn
Citeren15.05.20100 likes
nou wat een goed nieuws, de kids hebben vakantie gehad en nu moeten ze weer naar school en dan wordt het mooi weer...........

Adverteer hier