Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Bijna lente en de sneeuw is weg!!

Advertise here!!

Citeren02.04.20100 likes
een ieder fijne paasdagen gewenst hoop dat zondag in ieder geval droog is wij gaan met een bus veluwentoer maken met diner er bij en eindigen in hardewijk zelfs mijn jongste dochter met haar vriend wilden het meemaken dus ook daar voor geboekt over zes dagen schijnt het ergens feest te zijn in noorden van het land meen 8 april dus aftellen maar verder fijne dagen gewenst Visser
Citeren04.04.20100 likes
klopt visser......... op 8 april is er feest in het noorden..............
Ik wens je morgen heel veel plezier, geniet ervan, dikke kus en knuf en fijne paasdagen
Citeren05.04.20100 likes
de fanfare staat gereed Bonneke we hebben fijne dag gehad paling meegenomen uit hardewijk ook met minder weer kan ik me vermaken wens je nog fijne 2e paasdag toe en dat telt voor iedereen
Citeren05.04.20100 likes
lieve visser, weer of geen weer, ik vermaak me ook zeker. Als het mooi weer is ga ik zwemmen met de kinderen, die gaat hier bijna weer open, als het slecht weer is doen we gezellig spelletjes, of ga ik koekjes of zo bakken, of gewoon in huis bezig zijn. Maar fijn dat je een mooie dag hebt gehad en dat je genoten hebt. Dikke kus en knuf was de paling lekker?
Citeren06.04.20100 likes
die was heel lekker de paling Bonneke ben je er klaar voor wat je donderdag gaat gebeuren fijne dag vandaag aan iedereen kussssssssssss knufffffffffff

Advertise here!!

Citeren06.04.20100 likes
ja hoor, ik word al 41 jaar, hahahahahah, vorig jaar was ik zenuwachtiger dan nu, ik ben lekker vrij en krijg de hele dag door veel visite, ik heb gebak besteld en drank en frisdranken en hapjes en nootjes gehaald. Alleen donderdagochtend nog even de laatste dingetjes halen en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Ik hoef alleen morgen te werken, dus heerlijk een weekje vrij.
Ik vind het fijn voor je dat de paling heerlijk gesmaakt heeft, ik wens je nog een fijne zonnige dag toe, het is hier super weer, dikke kus en knuf
Citeren06.04.20100 likes
ik ben de stad al ingeweest was prima fietsweer is je gegund aantal dagen vrij kusssssss knufffffff
Citeren06.04.20100 likes
dat vond ik zelf ook dat ik dat weleens verdiend had, dus vandaar.........maar het is inderdaad prachtig weer, dus ik ga er lekker van genieten, dikke kus en knuf
Citeren08.04.20100 likes
Zo het is zover voor Bonneke vandaag jarig van harte gefeliciteerd meis wel 41 jaar geworden geweldig mooie levetijd,maak een gezellig feest van!!!

Bonneke zoennnn &knufff

Visser vandaag nog lekker gefiets met samen je vrouw was vandaag lekker weer om te gaan fietsen en morgen wordt het ook wel best weer maar kijken jullie maar!!

Visser handdd

Misschien tot ziens en een fijn weekend

tot schijfs

wolf
Citeren08.04.20100 likes
huh wolf, sinds wanneer hebben we het over levertijd ipv leeftijd??........... Maar thanks voor je lieve berichtje, ik heb een onwijs leuke en fijne dag gehad vandaag, enorm in de watten gelegt en verwend. Kon ik wel gebruiken na een paar zeer nare weken. Dikke kus en knuf

Adverteer hier