|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten een ieder fijne paasdagen gewenst hoop dat zondag in ieder geval droog is wij gaan met een bus veluwentoer maken met diner er bij en eindigen in hardewijk zelfs mijn jongste dochter met haar vriend wilden het meemaken dus ook daar voor geboekt over zes dagen schijnt het ergens feest te zijn in noorden van het land meen 8 april dus aftellen maar verder fijne dagen gewenst Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten die was heel lekker de paling Bonneke ben je er klaar voor wat je donderdag gaat gebeuren fijne dag vandaag aan iedereen kussssssssssss knufffffffffff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja hoor, ik word al 41 jaar, hahahahahah, vorig jaar was ik zenuwachtiger dan nu, ik ben lekker vrij en krijg de hele dag door veel visite, ik heb gebak besteld en drank en frisdranken en hapjes en nootjes gehaald. Alleen donderdagochtend nog even de laatste dingetjes halen en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Ik hoef alleen morgen te werken, dus heerlijk een weekje vrij.
Ik vind het fijn voor je dat de paling heerlijk gesmaakt heeft, ik wens je nog een fijne zonnige dag toe, het is hier super weer, dikke kus en knuf
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben de stad al ingeweest was prima fietsweer is je gegund aantal dagen vrij kusssssss knufffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten dat vond ik zelf ook dat ik dat weleens verdiend had, dus vandaar.........maar het is inderdaad prachtig weer, dus ik ga er lekker van genieten, dikke kus en knuf 
|
Zo het is zover voor Bonneke vandaag jarig van harte gefeliciteerd meis wel 41 jaar geworden geweldig mooie levetijd,maak een gezellig feest van!!!
Bonneke zoennnn &knufff
Visser vandaag nog lekker gefiets met samen je vrouw was vandaag lekker weer om te gaan fietsen en morgen wordt het ook wel best weer maar kijken jullie maar!!
Visser handdd
Misschien tot ziens en een fijn weekend
tot schijfs
wolf |
|