Citeren18.01.20110 likes

Advertise here!! |
Citeren18.01.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.01.20110 likes Bonneke.......ik ben gestopt met drinken....ben nu overgegaan op zuipen. ![]() ![]() ![]() Egt meen het serieus..... anders krijg ik ruzie met ana. ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.01.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.01.20110 likes Gaat het hier over de lente en de sneeuw is weg,Freak & Bonn weer jammer doe dat ergens anders!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.01.20110 likes ow sorry hoor wolf, ongesteld? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.01.20110 likes Volgens mij wel Bonneke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.01.20110 likes wolf is boos............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.01.20110 likes Ben niet boos,echt niet vindt het een beetje raar,maar dat hou ik in het midden,best lekker weer hier de hele morgen met zon wat willen nog meer de iets warmer zou beter zijn,we gaan de goede kant op...
wens jullie een gezellige dag.... zoennn & handdd |
Citeren25.01.20110 likes wolf wat vind je raar, spreek het uit want anders maak ik me daar zorgen over. Dus niets in het midden laten, maar mail me anders even. Het spijt me in ieder geval, je dolt ook altijd en dacht dat je het geen probleem vond, dus nogmaals sorry ![]() |
Citeren25.01.20110 likes Geen zorgen Bonn lekker dollen zou toch geen kwaad kunnen,ga lekker door ermee!!
Hap hap Bonn;heb je honger hihihihihihi ![]() ![]() ps geen sorry typen niets aan de handd zoennnn Bonn |