|
|
|
Men zeggen dat het a.s. Woensdag 20graden wordt hihihi waar in zuid-Frankrijk dan geloof ik het.Je krijg het druk Nenya met je achtertuin succes ermee,mijn tuin is klaar voor en achtertuin en de bomen zijn geknipt!!   fijne avond dames & heren
zoennn & handdd |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Vandaag minder warm dus beter met post lopen  Maar gezien op de buienradar, flinke regenbui precies hier overheen  Tis blijkbaar of het één of het ander... wat ik liever heb weet ik nog niet, denk de warmte  O ja, goedenmorgen en werk ze voor degene die moeten werken (dus ook voor mezelf hihi)
Knuffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten jij ook werk ze naatje, en de temperatuur is goed, het is hier bewolkt maar wel droog.............succes vandaag, dikke kus en knuf |
Bonneke helemaal gelijk was lekker weer maar het weekend is minder goed maar hoop dat het Zondag droog is ,dan gaan wij naar ""kom in de kas'' zeker leuk,en morgen ga ik naar mijn nw job toe er is open huis van mijn werkgever dus ben benieuw!!
fijn weekend,zoennn |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ow leuk wolf een nieuwe job, wat ga je nu doen dan als ik vragen mag? In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe baan, dikke kus en knuf en fijn weekend
|
leiding geven aan 10 p.p. in een groothandel a.s.18 mei vestiging N'GEIN in levensmiddelen Bonneke en thnxx,jij ook of jullie een fijne Zondag gewenst!!
zoennnn |
Anonymous Undefined 65739 berichten wow wolf wat leuk zeg, gefeliciteerd en dat je daar met veel plezier mag werken, dikke kus en knuf en nog een fijne zondag gewenst
|
Dan neem ik lekkere dingetjes mee voor haar en de kinderen anders wordt het weg gegooied en dat vind ik zonde toch Bonneke maar thnxx zoennn en een fijn paasweekend
mvg wolfje |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wolf,
jij ook hele fijne paasdagen, dikke kus en knuf  
|
|